۰
plusresetminus
نگاهی به مباحث انتخاباتی پیش‌ رو؛

تصمیم زنجیره‌ای‌ها؛ حمله به سامانه وحدت اصولگرایان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰
روزنامه شرق ابتدا به حزب موتلفه اسلامی حمله کرد؛ از سوی دیگر روزنامه آرمان امروز به جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی حمله کرد وحالا نوبت روزنامه اعتماد است که از شکاف در راست سنتی روایت کند و آن را عامل اختلاف در بدنه اصولگرایان القا کند.
تصمیم زنجیره‌ای‌ها؛ حمله به سامانه وحدت اصولگرایان
به گزارش "حافظ نیوز"، روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات تصمیم حمله به سامانه وحدت اصولگرایان را با جدیت تمام گرفته‌اند؛ روزنامه شرق ابتدا به حزب موتلفه اسلامی حمله کرد؛ این روزنامه مدعی شد که نیروهای سیاسی حزب کهنه‌کار موتلفه از آموزه‌های سیاسی مرحوم عسگراولادی عبور کرده‌اند و پایداری‌ها عقد اخوت بسته‌اند.

از سوی دیگر روزنامه آرمان امروز به جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی حمله کرد و با اطلاعات غلط در جهت القای همکاری این جمعیت سیاسی تحول‌خواه با احمدی‌نژاد و جبهه پایداری برای بازگشت به مقطع زمانی قدرت آنان یعنی سال 1384 شد و حالا نوبت روزنامه اعتماد است که از شکاف در راست سنتی روایت کند و آن را عامل اختلاف در بدنه اصولگرایان القا نماید.

گروه سیاسی روزنامه اعتماد نوشت: «موتلفه‌ای‌ها شاید بیش از هر زمان دیگری تلاش دارند تا نقش واسطه خیر را برای اصولگرایان بازی کنند. سیاستمداران این حزب کهنه‌کار خوب می‌دانند که گفتمان و مدیریت اصولگرایی در خطر انهدام و اسقاط قرار گرفته و از همین رو هم و غمشان را برای ساماندهی راست کیشان سیاسی به میدان آورده‌اند.

مدیران این حزب با همه احزاب و گروه‌های جناح راست از تندرو گرفته تا میانه‌رو نشست انتخاباتی گذاشته‌اند.
حتی با علی لاریجانی‌ای که به نظر می‌آید دیگر علاقه‌ای به همکاری تشکیلاتی با اصولگرایان ندارد و می‌خواهد این بار با استفاده از پتانسیل شخصی و فراکسیون رهروان راهش را از دیگر اصولگرایان جدا کند؛ مسئله‌ای که بیش از همه منجر به ترس اصولگرایانی همچون موتلفه شده و آن‌ها را وادار کرده تا به دیدار لاریجانی برود»

مشرق
کد مطلب : ۱۱۸۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما