۰
plusresetminus
استاندار فارس:

وظیفه دستگاه های اجرایی حفظ اعتماد مردم است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۵
ایمانیه خواستار برپایی میز خدمت ویژه تعاونی ها و انبوه سازان در شهرداری‌ها شد و افزود: حفظ اعتماد مردم به دولت اصلی ترین و اساسی ترین وظیفه دستگاه های اجرایی است.
وظیفه دستگاه های اجرایی حفظ اعتماد مردم است
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه در یکصدوپنجاه و ششمین جلسه شورای مسکن استان،‌ مشکلات اتحادیه تعاونی های مسکن صنعت نفت و فرهنگیان را بررسی کرد.
استاندار فارس مشکلات ۵۳ تعاونی زیر مجموعه این اتحادیه ها، در ارتباط با شهرداری، ثبت اسناد، نظام مهندسی و سازمان های خدمات رسانی همچون برق، آب و گاز را بررسی کرد و افزود: مشکلات مربوطه بعضا ده سال است ادامه دارد تا آخر سال می بایست برطرف شود.
دکتر ایمانیه خواستار برپایی میز خدمت ویژه تعاونی ها و انبوه سازان در شهرداری‌ها شد و افزود: حفظ اعتماد مردم به دولت اصلی ترین و اساسی ترین وظیفه دستگاه های اجرایی است.
وی اظهار داشت: جلسه ای با هدف ارتقای فرآیند صدور پروانه در شیراز برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد فرآیند صدور پروانه ها را به حداقل ترین زمان ممکن کاهش دهیم.
در ابتدای این جلسه مشکلات دو شهرستان بیضا و سپیدان در خصوص نهضت ملی جهش مسکن مطرح و مقرر شد با توجه به شرایط جوی از یک ماه آینده عملیات اجرایی احداث منازل در شهرستان سپیدان انجام شود. همچنین برای تامین زمین جهت شهرستان بیضاء راه‌کارهای لازم ارائه شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۷۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما