۰
plusresetminus
استانداری فارس:

تحقق اشتغال در استان فارس در سال ۱۴۰۱ فراتر از تعهد استان صورت گرفته است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۲
محسن ربانی زاده؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه اعتبارات بند ب تبصره 16 با اشاره به اینکه رشد تولید و مهار تورم نقطه مقابل هم هستند، ابراز امیدواری کرد:  اگر اعتبارات نقدینگی و تسهیلات حمایتی در مسیر رونق تولید و اشتغال مصرف شود قادر به مدیریت و کنترل اشتغال، تولید و تورم خواهیم بود.
تحقق اشتغال در استان فارس در سال ۱۴۰۱ فراتر از تعهد استان صورت گرفته است
به گزارش حافظ خبر،  ربانی زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام رضا (ع) که تببین کردند: " اگر اقتصاد مردمی شود و در مسیر تولید باشد قابل انجام است" تصریح کرد: مردمی کردن اقتصاد و حضور مردم در حوزه‌های خرد و کلان اقتصادی کشور و به ویژه در کسب و کارهای اشتغال زا با ارزش افزوده بالا و سودآوری مطلوب همراه خواهد بود.

معاون استاندار اضافه کرد: اگر مردم در بخش  های مختلف اقتصاد و تولید حضور پررنگ داشته باشند بهره وری ارتقاء و به تبع آن اهداف اقتصادی مورد انتظار محقق می‌شود.

جانشین استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: بر اساس مصوبه هشتاد و چهارمین جلسه شورای اشتغال کشور، تمدید زمان تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ تا پایان تیرماه مصوب گردید.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در پایان از برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر مجموعه مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی که زمینه تحقق کامل و فراتر از برنامه تعهدی اشتغال را فراهم نمودند تقدیر و تشکر کرد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما