۰
plusresetminus
مدیر کل سیاسی استانداری فارس:

پاسداری از هویت ملی مهم ترین هدف ثبت احوال

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۴
مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، پاسداری از هویت ملی را عنوانی دانست که شایسته ثبت احوال است و گفت: مردم از بدو تولد و چشم گشودن تا خاتمه آن و در زمان وقایع مهم زندگی با ثبت احوال سر و کار دارند و از خدمات این سازمان بهره می‌برند.
پاسداری از هویت ملی مهم ترین هدف ثبت احوال
به گزارش حافظ خبر،  جواد قناعتی مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس  در آیین معارفه مدیرکل ثبت احوال استان فارس، افزود: همه مسئولان باید توجه داشته باشند که مدیون خون شهدا هستند و ۷۲ شهید برای هر کرسی مدیریتی تقدیم شده که این بیانگر این مساله است که همه مدیران در قبال خون شهدا مسئول و همچنین خادم ملت هستند.

وی ادامه داد: مسئولان خادم همه مردم هستند حتی اگر که برخی ما را قبول نداشته باشند اما حق نداریم در میان جامعه خط کشی کرده و با چشم دیگری به مردم نگاه کنیم زیرا بزرگترین افتخار مسوولان خادمی ملت است.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، پاسداری از هویت ملی را عنوانی دانست که شایسته ثبت احوال است و گفت: مردم از شروع زندگی و چشم گشودن تا خاتمه آن با ثبت احوال سر و کار دارند و در این بین جامعه در رخدادهای مهم زندگی از جمله ازدواج و فرزندآوری از خدمات این سازمان بهره می برند.

وی افزود: آمارهای مجموعه ثبت احوال آمار دقیق و بروز است که در اختیار مدیران برای برنامه ریزی قرار می گیرد که اگر این اطلاعات نباشد نمی توان برنامه ریزی، تصمیم‌گیری و مدیریت درستی کرد.

قناعتی، اسناد سجلی این نهاد را تاریخچه و شناسنامه کشور دانست و گفت: آرشیو ثبت احوال مجموعه بسیار مهمی برای پژوهشگران و محققان دانشگاهی است تا تاریخچه کشور را رصد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث و اغتشاشات پاییز سال گذشته دشمن روی مساله هویت ملی و زدن پرچم و سرود جمهوری اسلامی تلاش کرد، شاید برخی متوجه نبودند که دشمن چه گوهرهای ارزشمند و مهمی را نشانه گرفته است.

مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: در پایان سال جاری انتخابات را در پیش رو داریم که یکی از اعضای هیات اجرایی این انتخابات روسای ثبت احوال هستند که درخواست می شود که کار با هماهنگی کامل با فرمانداران، استاندار و تمام شهرستان های این استان دنبال تا امانت دار خوبی برای مردم بوده و انتخابات پرشوری برگزار شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما