۰
plusresetminus
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

پیشگیری مهم ترین گام در مبارزه با مواد مخدر

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۱
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: پیشگیری نخستین و مهمترین گام در زنجیره بحث مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است.
پیشگیری مهم ترین گام در مبارزه با مواد مخدر
به گزارش حافظ خبر،  اسماعیل قزل سفلی سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در شیراز افزود: می بایست تمام توان خود را در حوزه پیشگیری از اعتیاد بگذاریم؛ چرا که اثر بخش ترین گام در مبازره با مواد مخدر است و یقینا منجر به نتایج مطلوب تر و بهتری خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه درمان اعتیاد تاکنون بسیار هزینه شده اما موفقیت چندانی حاصل نشده که البته این عدم موفقیت در کل دنیا تجربه شده و بنابراین باید به سمت پیشگیری برویم.

او اظهار داشت: در بحث مقابله با مواد مخدر زنجیره سوم نیز کار و اشتغال بهبود یافتگان است تا با ایجاد فرصت شغلی برای بهبود یافتگان ، آنها را به زندگی امیدوار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: گام بعد در مقابله با مواد مخدر صیانت از موفقیت ها و مراقبت دائمی از بهبود یافتگان و گام پنجم نیز مقابله با تهدیدات این حوزه است.

قزل سفلی افزود: هر یک از دستگاه ها در بحث مقابله و مبارزه با مواد مخدر مسئولیتی عهده دار هستند مانند آموزش و پرورش و دانشگاه ها که در حوزه پیشگیری مسئولیت مستقیم دارند.

وی، با اشاره به اینکه امروز دسترسی به مواد مخدر بسیار آسان شده گفت: این در حالی است که تاکنون شاهد زحمات و اقدامات بسیاری در بحث مبارزه با مواد مخدر از سوی دستگاه های مختلف هستیم و ضربات سخت و سنگینی هم به فعالان این حوزه وارد شده است.

قزل سفلی استان فارس را از استان های موفق در شورای مبارزه با مواد مخدر کشور دانست و افزود: باید با هم افزایی و هماهنگی بیش از گذشته در بحث مبارزه با مواد مخدر گام برداریم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۵۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما