۰
plusresetminus
آغاز سومین سال فعالیت پایگاه خبری تحلیلی «حافظ نیوز»/ چهره‌های استانی چه نظری درباره «حافظ نیوز» دارند؟

«حافظ نیوز» رسانه‌ای مستقل و با نگاهی منصفانه است که این هزینه‌بردار است/ منتظرم مجدداً از «حافظ نیوز» شکایت کنند/ خصوصیت ممتاز «حافظ نیوز» دارابودن افراد بابصیرت است/ «حافظ نیوز» رسانه‌ای است که در فضای پر از آشوب و تملق امروز با نگاه انتقادی خودش را حفظ کرده است

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۴
«حافظ نیوز» با افتخار تمام به رویکرد جهادی خود در عرصه رسانه و با تبعیت از ولایت‌فقیه و در چارچوب اصول و قانون گام برمی‌دارد.
حافظ نیوز
حافظ نیوز
"حافظ نیوز"، دو سال پیش همزمان با پایان هفته دفاع مقدس و بانام و یاد شهدای سرافراز، فعالیت پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوز" آغاز شد و بر همین مبنا مهم‌ترین هدف این پایگاه خبری تلاش جهت انعکاس صحیح اخبار، نقد منصفانه، حفظ استقلال و استمرار روح انقلابی در پرتو ولایت تعریف شد.

در طول مدت دو سال گذشته، باوجود تنگناها و محدودیت‌های مالی و بی‌مهری و شکایت‌های گاه‌وبیگاه برخی مسئولان، مفتخریم همواره از حمایت‌های مخاطبان گرامی بهره‌مند بوده‌ایم و به‌نوبه خود برای ایجاد جریان رسانه‌ای شفاف، ولایی و مطالبه‌گر تلاش کرده‌ایم.

جریانی که در چارچوب اصول و قانون به پیگیری منویات ولایت و پیگیری مطالبات مردم‌ می‌پردازد و در این مسیر با هیچ‌کس جز آرمان‌های انقلاب اسلامی عهد اخوت نبسته است و به هیچ گروه و حزب سیاسی و غیرسیاسی وابسته نیست.

در روزهایی که دست دادن‌های اتفاقی با شیطان بزرگ و اقدامات نابجا برای برخی مسئولین در حال تبدیل‌شدن به یک عادت سخیف است، همچون گذشته معتقدیم جنگ میان حق و باطل در جریان است و این جنگ تمام‌شدنی نیست.

بنابراین با افتخار تمام به رویکرد جهادی خود در عرصه رسانه ادامه می‌دهیم و ایمان داریم که با تبعیت از ولایت‌فقیه و در چارچوب اصول و قانون، می‌توان به فوز عظیم دست یافت.

به امید پیروزی و رهایی قدس شریف؛ و به امید اقامه نماز به امامت امام خامنه‌ای عزیز در مسجدالاقصی؛ و به امید رهایی کعبه معظمه و حرمین شرفین نبوی از دامان ناپاک آل سعود و وهابیت خبیث، و به امید سرنگونی نظام سلطه، آمریکای جنایتکار و مهم‌تر از آن، اضمحلال کامل اسلام آمریکایی که به قول سید شهیدان اهل قلم، آخرین مقاتله ما با اسلام آمریکایی است و نه آمریکا، که اسلام آمریکایی از خود آمریکا دیرپاتر است.

و بدانیم و بدانید که صبح نزدیک است...

سرتیپ دوم سجادیان: ازجمله ویژگی‌های "حافظ نیوز" داشتن افراد فعال، پیگیر، مصمم، مؤمن و معتقد به ارزش‌های انقلاب اسلامی و داشتن روحیه بصیرت افزایی است که این خصائص این رسانه را متمایز کرده است



سرتیپ دوم سیروس سجادیان، عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا بیان کرد: پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوز" می‌تواند آینده‌ای روشن داشته باشد.

پایگاه خبری "حافظ نیوز" در سومین سالگرد فعالیتش کارنامه درخشانی دارد

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: با توجه به رسالتی که خبرنگاران و حوزه‌های خبری به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی دارند پایگاه خبری "حافظ نیوز" در سومین سالگرد فعالیتش کارنامه درخشانی دارد.

سرتیپ دوم سجادیان گفت: شرایط منطقه‌ای و اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه ایجاب می‌کند که پایگاه‌های تحلیلی اخبار و اطلاعات به ویژه پایگاه‌های فعالی مانند "حافظ نیوز" نسبت به آینده‌نگری و آینده‌پژوهی و شناخت و معرفی مؤلفه‌های اثرگذار بر حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دفاعی امنیتی در استان فارس و سطح ملی فعالیت و سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا تصریح کرد: پایگاه خبری تحلیلی "حافظ نیوز" می‌تواند با بهره‌مندی از افراد خبره، آگاه و محقق در مؤلفه‌های مذکور و اطلاع‌رسانی شفاف آینده جایگاه مناسبی در فضای خبری کشور و به‌ویژه استان فارس داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله ویژگی‌های پایگاه خبری "حافظ نیوز" داشتن افراد فعال، پیگیر، مصمم، مؤمن و معتقد به ارزش‌های انقلاب اسلامی و داشتن روحیه بصیرت افزایی است که این خصائص این رسانه را متمایز کرده است و با کادر سازی مناسب می‌تواند آینده روشن‌تری داشته باشد.

سید حسین ذوالانوار: منتظرم مجدداً از "حافظ نیوز" شکایت کنند!/ حفظ استقلال و نقد منصفانه هزینه دارد



سید حسین ذوالانوار، نماینده مردم شیراز در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس نیز گفت: "حافظ نیوز" رسانه‌ای است که از ابتدای کار تاکنون رویه‌ای غیرمعمول داشته است و طبق خواست دستگاه‌ها عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه رسانه باید در تحلیل‌های خود، تصویری از حرکت صحیح به سمت آینده ارائه کند، گفت: جهت‌دهی که باعث بصیرت افزایی نشود بی‌فایده است.

به گفته عضو کمیسیون انرژی مجلس، اگر "حافظ نیوز" را از این منظر موردبررسی قرار دهیم، این رسانه مطالبی را بیان کرده است که اگرچه باعث رنجش مسئولین بوده است، اما بینش و آگاهی را افزایش داده است که این احسن است.

ذوالانوار با اشاره به روحیه انتقادی "حافظ نیوز" مطرح کرد: منتظرم مجدداً از حافظ نیوز شکایت کنند؛ چراکه حفظ استقلال و نقد منصفانه هزینه دارد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان فارس:"حافظ نیوز" پایگاهی است که اخبار و تحلیل‌های خود را به روز و بدون سانسور و واهمه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد



ابراهیم شعرا، دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان فارس نیز گفت: "حافظ نیوز" پایگاهی است که اخبار و تحلیل‌های خود را به روز و بدون سانسور و واهمه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و دربرگیرنده تحلیل‌های جامعی است.

عضو چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر شیراز با ابراز امیدواری از مؤفقیت این پایگاه خبری و برشمردن محاسن آن گفت: وجود نیروهای ارزشی و مخلص و داری تحلیل و بصیرت از ویژگی‌هلی ممتاز این رسانه است.

مدیر خبرگزاری تسنیم در استان فارس: روند فعالیت "حافظ نیوز"  مؤفق بوده است



رستم روانبخش، مدیر خبرگزاری تسنیم در استان فارس نیز گفت: عملکرد و روند فعالیت "حافظ نیوز" مؤفق بوده و بسیار بهتر از قبل شده است و توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند.

مسئول دفتر جامعه روحانیت شیراز: "حافظ نیوز" جایگاه خود را در بین رسانه‌های استان پیدا کرده است و یکی از بروزترین و فعال‌ترین رسانه‌هاست



محمد شریف حسینی، مسئول دفتر جامعه روحانیت شیراز نیز بیان کرد: "حافظ نیوز" جایگاه خود را در بین رسانه‌های استان پیدا کرده است و یکی از بروزترین و فعال‌ترین رسانه‌هاست که ارتباط ارزشمندی با مجموعه جامعه روحانیت دارد.

مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان فارس ابراز امیدواری کرد: این روند رو به رشد ادامه یابد و شاهد پویایی روزافزون این رسانه باشیم و این رسانه به مجموعه‌ای مطالبه‌گر تبدیل شود و از مسئولین استان در حیطه وظایف آنان پرسش‌گر باشد و صدای مردم را به گوش مسئولین برساند و برای همه دست‌اندرکاران این پایگاه خبری تحلیلی آرزوی توفیق دارم.

استاندار اسبق فارس: "حافظ نیوز" مرحله بلوغ خود را طی می‌کند و امید است به کمال و تعالی برسد



محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس نیز گفت: گرچه فرصت کمی در استفاده از این پایگاه خبری داشتم، اما "حافظ نیوز" مرحله بلوغ خود را طی می‌کند و امید است به کمال و تعالی برسد.

جعفر قادری: "حافظ نیوز" یک پایگاه خبری مستقل است که در فضای پر از آشوب و تملق با نگاه انتقادی خودش را حفظ کرده است



جعفر قادری، اقتصاددان و نماینده دوره‌های هشتم و نهم مردم شیراز در مجلس نیز تصریح کرد: "حافظ نیوز" یک پایگاه خبری مستقل است که در فضای پر از آشوب و تملق با نگاه انتقادی خودش را حفظ کرده است.

وی افزود: "حافظ نیوز" این نگاه انتقادی را داشته و جایگاه خود را به سمت مردم حفظ کرده است.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز : "حافظ نیوز" جزو رسانه‌های ارزشی و اصولی است که هنجارشکنی ندارد



غلام‌مهدی حقدل، رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز نیز گفت: "حافظ نیوز" جزو رسانه‌های ارزشی و اصولی است که هنجارشکنی ندارد و پایبند به اصول است.

رئیس کانون بسیج رسانه شیراز: "حافظ نیوز" با توجه به مستقل بودن، رشد شگرفی دارد و خیلی خوب توانسته جای خود را در بین رسانه‌های استان باز کند

امین بسطام، رئیس کانون بسیج رسانه شیراز نیز گفت: به‌هرحال "حافظ نیوز" در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و صریح و به‌موقع در حال انجام‌وظیفه خطیر و رسالت خویش، مؤفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: "حافظ نیوز" با توجه به مستقل بودن، رشد شگرفی دارد و خیلی خوب توانسته جای خود را در بین رسانه‌های استان باز کند.

سردبیر خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) شعبه فارس: تحلیل‌های "حافظ نیوز" درباره وقایع و مسائل قابل تأمل است

زهرا عسکری، سردبیر خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) شعبه فارس نیز گفت: تحلیل‌های "حافظ نیوز" درباره وقایع و مسائل قابل تأمل است، همچنین سوژه‌یابی درباره مسئله و مشکلات استان که انجام می‌دهد مورد نیاز استان است.

معاون سازمان بسیج اساتید فارس: "حافظ نیوز" محاسنی دارد که ازجمله می‌توان به فعال و پربیننده بودن این پایگاه باوجود کمبود امکانات و اعتبارات اشاره داشت

محمدجواد کهندل‌پور، معاون سازمان بسیج اساتید فارس نیز گفت: "حافظ نیوز" محاسنی دارد که ازجمله می‌توان به فعال و پربیننده بودن این پایگاه باوجود کمبود امکانات و اعتبارات اشاره داشت؛ اما باید نگاهی فراجناحی داشته باشد.

مسئول پایگاه‌های تحلیلی خبری بسیج رسانه شیراز: این پایگاه با شناخت لایه‌های اجتماعی توانسته است نظام ارزشی را حفظ و از آن دفاع کند

رضا کوهی شوریجه، مسئول پایگاه‌های تحلیلی خبری بسیج رسانه شیراز نیز با اشاره به سومین سال تأسیس پایگاه تحلیلی خبری "حافظ نیوز" گفت: هنگامی‌که در فضای مجازی قرار می‌گیریم این به این معناست که به‌عنوان یک چالشگر و مبارز در این فضا قرار گرفته‌ایم،‌ پس لازم است که به این فضا شناخت اثرگذار داشته باشیم.

وی ادامه داد: پایگاه تحلیلی خبری "حافظ نیوز" با شناخت کافی از چالش‌های شیراز و استان فارس توانسته است در این راستا گزارش‌های مطلوبی تهیه و تولید و به مخاطبان خود عرضه کند.

این پایگاه با شناخت لایه‌های اجتماعی توانسته است نظام ارزشی را حفظ و از آن دفاع کند

مسئول پایگاه‌های تحلیلی خبری بسیج رسانه شیراز خاطرنشان کرد: این پایگاه با شناخت لایه‌های اجتماعی توانسته است نظام ارزشی را حفظ و از آن دفاع کند.

کوهی با انتقاد به پایگاه‌های تحلیلی خبری استان فارس افزود: پتانسیل خوبی که در پایگاه‌های خبری شیراز وجود دارد، اما توقع بر این است که در سومین سال راه‌اندازی این پایگاه تحلیلی خبری بتواند با تقویت سرویس شهرستان‌های فارس، خود را در مطالبات و پیگیری‌های شهرستانی پررنگ‌تر از قبل کند.

دبیر منطقه جنوب خبرگزاری شبستان: "حافظ نیوز" داری محاسن زیادی است

محسن تورع، دبیر منطقه جنوب خبرگزاری شبستان نیز با برشمردن نقاط قوت و ضعف این رسانه گفت: "حافظ نیوز" داری محاسن زیادی است و این رسانه باید نگاه چند سویه و فراجناحی به مسائل داشته باشد.

وکیل دادگستری: زحمات عوامل "حافظ ‌نیوز" قابل‌تقدیر است

محسن مرادی، وکیل دادگستری نیز گفت: این رسانه توانسته با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی اخبار مهم فارس به‌صورت آنلاین جایگاه ویژه‌ای را ‌در بین دیگر رسانه‌های گفتاری و شنیداری فارس به دست آورد که از این رهگذر زحمات عوامل "حافظ ‌نیوز" قابل‌تقدیر است.

فعال رسانه‌ای و خبرنگار پایگاه خبری شیرازه: "حافظ نیوز" به خوبی عمل می‌کند

مرضیه امیری، فعال رسانه‌ای و خبرنگار پایگاه خبری شیرازه نیز با برشمردن محاسن و نقاط قوت "حافظ نیوز" گفت: "حافظ نیوز" به خوبی عمل می‌کند و نکته‌ای که همه رسانه‌ها باید به آن اهتمام داشته باشند، این است که سیاست زده عمل نکنند و در بازی‌های جناحی گرفتار نشوند.

حقوقدان و مدرس بسیجی دانشگاه‌های فارس: "حافظ نیوز" رسانه‌ای است که با ورود به جعبه سیاه توتالیتاریسم رسانه، تحرکات پیچیده آن را رصد و بر ملأ کرده است

ناصر جوکار، حقوقدان و مدرس بسیجی دانشگاه‌های فارس نیز گفت: "حافظ نیوز" رسانه‌ای است که با ورود به جعبه سیاه توتالیتاریسم رسانه، تحرکات پیچیده آن را رصد و بر ملأ کرده است و این رسانه درصدد ارتقاء سواد رسانه‌ای شهروندان بوده و با راهبرد استحکام هویت سیاسی، فردی و ملی، نسل جوان را از جمعه‌بازار رسانه‌ای به عقلانیت سوق داده است.

"حافظ نیوز" رسانه‌ای ارزشی و واقع‌گرا است

حسن منعم، مجری برتر شبکه فارس نیز گفت: "حافظ نیوز" رسانه‌ای ارزشی و واقع‌گرا است که با قوت مسیر پیشرفت را طی می‌کند.

"حافظ نیوز" رسانه‌ای مستقل است که با تکیه بر همین رویه مسیر اعتلای خود را طی می‌کند

سردار سید معین انجوی‌نژاد، از یادگاارن دفاع مقدس نیز بیان کرد: "حافظ نیوز" رسانه‌ای مستقل است که با تکیه بر همین رویه مسیر اعتلای خود را طی می‌کند و زحمات عوامل آن قابل تقدیر است.
کد مطلب : ۱۱۱۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا قوت دست مریزاد طی این دو سال خوب پوزه بعضیها رو به خاک مالیدید