۰
plusresetminus

50داعشی در ترکیه دستگیر شدند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۴
نیروهای امنیتی ترکیه شب گذشته با حمله همزمان به چند ساختمان محل استقرار نیروهای داعش در شهرهای آنکارا و استانبول بیش از 50 تن را به اتهام همکاری با این گروه دستگیر کردند.
به گزارش حافظ نیوز، نیروهای امنیتی ترکیه شب گذشته با حمله همزمان به چند ساختمان محل استقرار نیروهای داعش در شهرهای آنکارا و استانبول بیش از 50 تن را به اتهام همکاری با این گروه دستگیر کردند.

این دستگیریها در ساعات پایانی شب رخ داده و از میان این 50 نفر 17 تن بجرم ارتکاب جرائم امنیتی به زندان منتقل شده اند. عملیات شب گذشته نیروهای امنیتی ترک بدنبال وقوع جند حمله انتحاری و انفجاری علیه اجتماعات احزاب سیاسی کرد در سوروچ و آنکارا رخ داد که به کشته شدن و زخمی شدن صدها شهروند این کشور منجر گردید.

بنابر اسناد موثق و غیر قابل انکار، دولت ترکیه و سازمان امنیت این کشور حامی و طراح کلیه فعالیهای گروههای تروریستی تکفیری همچون القاعده و داعش در سوریه و عراق بوده و روزانه صدها کامیون تدارکات نظامی و غیرنظامی امکانات مورد نیاز داعش و سایر گروههای تروریستی تکفیری بین المللی فعال در دو کشور همسایه را به مناطق تحت سیطره تروریستها منتقل می کنند.

 
مرجع : مشرق
کد مطلب : ۱۱۵۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما