۰
plusresetminus
مسئول بسیج دانشجویی فارس:

بسیج دانشجویی اجازه بسترسازی برای نفوذ آمریکا و وقوع تنگه احد در جمهوری اسلامی را نمی‌دهد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۱
قزل‌سفلی با بیان اینکه حیثیت جمهوری اسلامی نباید به بازی گرفته شود، گفت: برجام می تواند دروازه نفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی غرب به سرکردگی استکبار باشد.
قزل مسئول بسیج دانشجویی فارس
قزل مسئول بسیج دانشجویی فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، اسماعیل قزل سفلی در نشست مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس با اشاره به سیر تحولات در کشور، منطقه و جهان بین‌الملل بر رصد فضای کشور توسط دانشجویان و فهم درست از وضع کنونی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: موضوع برجام برای نظام اسلامی ما سرنوشت ساز است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در آزمون تاریخی قرار گرفتند از این رو انتظار از مجلس بیش از اینست چراکه برای دفاع از حیثیت انقلاب باید فعال تر در صحنه بود.

وی با بیان اینکه حیثیت جمهوری اسلامی نباید به بازی گرفته شود افزود: برجام می تواند دروازه نفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی غرب به سرکردگی استکبار باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا ممنوع است اضافه کرد: برخی باید پنبه ها را از گوش خود خارج کنند چراکه این مذکرات فقط در زمینه هسته ای است.

قزل سفلی با بیان اینکه حجت بر همه ما تمام شده است ادامه داد: باید محکم و فعال رصد کنیم و ضمن حضور در میدان، اجازه بسترسازی برای نفوذ آمریکا در کشور را ندهیم.

وی بیان داشت: همانطوری که شهید مرتضی جاویدی اجازه نداد تنگه احد دیگری برای این نظام در جنگ به وجود آید، ما نیز نباید اجازه دهیم که تنگه احد در ایران به وقوع بیفتد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر نقش آفرینی موثر و فعال دانشجویان بسیجی در حوزه مطالبه گری در کنار تقوا، اخلاق تشکیلاتی و برنامه های معنوی گفت: امروز سنگر اصلی دانشگاه است از این رو دانشجویان بسیجی نباید در انجام وظایف خود کوتاهی کنند.

قزل سفلی با بیان اینکه چشم و امید این امت به دانشجویان ارزشی است، بر حرکت در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: باید به موقع هشدار داد و مطالبه گری و نقش آفرینی کنیم.

در این نشست اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس فارس انتخاب شدند.

در این انتخابات، جمیله عطایی، عباس توانا، محمد چراغ سحر، محمد کیانی، محمد رضا علیدادی، زهرا صادقی، مریم صادقی، ویدا باقری و میلاد چوبینه به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند و محمد علی توکلیان، صادق جمشیدی و زهرا رضایی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در ادامه این نشست انتخابات مجمع هشت گانه بسیج دانشجویی دانشگاه های دولتی، علوم پزشکی، پیام نور، فنی و حرفه ای، فرهنگیان، آزاد، غیرانتفاعی و علمی و کاربردی برگزار شد. و اعضای شورای مرکزی و دبیر این مجامع انتخاب شدند.
 
کد مطلب : ۱۱۵۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما