۰
plusresetminus
گزارشی از نشست بررسی توزیع اعتبارات ماده 180 شهرستان شیراز؛

250 میلیارد ریال اعتبارات ماده 180 به شهرستان شیراز/ آموزش و پرورش و تأمین آب شهری؛ حائز بیشترین اعتبار

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۶
فرماندار شیراز گفت: در توزیع اعتبارات محدودیت‌هایی قانونی وجود دارد و فصول خاصی برای آن در قانون ذکر شده است.
فرماندار شیراز
فرماندار شیراز
به گزارش "حافظ نیوز"، حیدر عالیشوندی در نشست بررسی توزیع اعتبارات ماده 180  شهرستان شیراز گفت: 250 میلیارد ریال اعتبارات ماده 180 به شهرستان شیراز اختصاص یافته است که بیشترین اعتبار مربوط به آموزش و پرورش و تأمین آب شهری است.

به گفته فرماندار شیراز، در توزیع اعتبارات محدودیت‌هایی قانونی وجود دارد و فصول خاصی برای آن در قانون ذکر شده است.

عالیشوندی با بیان اینکه این اعتبارات به پروژه‌های جدید اختصاص ندارد و قانون مجوز حداکثر 10 درصد جابه‌جایی بین فصول را داده است، گفت: امکانات و بودجه محدود و نیازها بیشتر از این اعتبارات است و باید اعتبارات بیشتری در اختیار شهرستان شیراز قرار بگیرد.

به گفته وی، مشکلات نظیر بیکاری و خشکسالی باعث مهاجرت بخشی از جمعیت فارس به شیراز و ایجاد حاشیه‌های زیادی در اطراف این شهرستان شود.

فرماندار شیراز در ادامه با اشاره به توزیع اعتبارات ماده 180 بین فصول مختلف گفت:  17.7 درصد از این اعتبار برای تکمیل مدارس در بخش آموزش و پرورش، 1.4 درصد برای تکمیل خانه‌های بهداشت و درمان، 6.2 درصد برای توسعه اماکن ورزشی، 12.2 درصد
 در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، 5.5 درصد در زمینه ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی، 0.6 درصد جهت تکمیل ایستگاه صدا و سیما  و 5.6 درصد جهت تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در بخش میراث فرهنگی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرداری 1.2 درصد، زیرساخت‌های گردشگری در بخش محیط زیست 2.5 درصد، ارائه خدمات دامپزشکی 1.1 درصد، گلخانه‌ها و کمک‌های فنی جهاد کشاورزی 8.6 و تامین آبفای شهری 16.4 درصد، در زمینه طرح‌های هادی روستایی 3.3 درصد، تامین مخازن آبفای روستایی 9.9 درصد و تامین آب عشایر 8 درصد از اعتبارات ماده 180 اختصاص یافت.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
کد مطلب : ۱۲۱۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما