۰
plusresetminus

انتقاد نماینده شیراز از برگزاری میتینگ‌های متعدد پرحاشیه در دانشگاه‌ها/ میتینگ‌هایی که باعث سیاست‌زدگی می‌شوند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۹
سید حسین ذوالانوار ابراز امیدواری کرد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات، شاهد به حاشیه رانده شدن فعالیت‌های علمی و پژوهشی و افزایش هیجانات کاذب سیاسی در سطح هیچ‌یک‌ از دانشگاه‌های شیراز نباشیم.
ذوالانوار
ذوالانوار
به گزارش "حافظ نیوز"، سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تبریک فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجو گفت: روز 16 آذر نماد استکبارستیزی و استقلال طلبی دانشجویان است و ماهیت این روز، نباید فراموش گردد.
 
وی همچنین در ادامه گفت: دانشگاه های شیراز به ویژه دو دانشگاه علوم پزشکی و شیراز، طی دهه های اخیر جز دانشگاه های سرامد کشور در تولید علم و رتبه های پژوهشی و علمی بوده اند که انتظار می رود این جایگاه، بیش از پیش تقویت گردد.
 
نماینده مردم شیراز در ادامه با اشاره به فعالیت های دانشجویی و سیاسی دانشگاه های شیراز نیز گفت: علاوه بر فعالیت های علمی، فعالیت های سیاسی و دانشجویی صورت گرفته در دانشگاه های شیراز نیز همواره از سطح مطلوبی برخوردار بوده است.
 
ذوالانوار همچنین تصریح کرد: نکته ای که نباید مسئولان محترم از آن غافل شوند، این است که هرچیز که جای علم و آگاهی را در سطح دانشگاه بگیرد و مانع تحقق این دو اصل مهم شود، مردود است و جایش در دانشگاه نیست.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به همایش های سیاسی برگزار شده در دانشگاه شیراز طی ماه های اخیر گفت: دانشگاه شیراز، طی ماه های گذشته به طور متوسط، هر دو هفته یک بار شاهد یک میتینگ سیاسی بوده که بعضا با حواشی بسیار و حتی در ابعاد کشوری همراه بوده است.
 
ذوالانوار در ادامه گفت: سوالی که از مسئولان دانشگاه شیراز باید پرسید این است که چنین حجمی از برنامه های پرحاشیه سیاسی، آیا منجر به بصیرت افزایی در میان دانشجویان خواهد شد و یا سیاست زدگی را در پی خواهد داشت؟
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در انتها خاطرنشان کرد: امیدواریم با نزدیک شدن به ایام انتخابات و افزایش فعالیت های سیاسی در بین دانشجویان، شاهد به حاشیه رانده شدن فعالیت های علمی و پژوهشی و همچنین افزایش هیجانات کاذب سیاسی در سطح هیچ یک از دانشگاه های شیراز نباشیم.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
 
کد مطلب : ۱۲۳۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما