۰
plusresetminus
نگاهی به ثبت‌نام انتخابات؛

ثبت‌نام 109 داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای در استان فارس تا پایان روز دوم

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: در پایان روز دوم ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰۹ نفر در استان فارس نام‌نویسی کرده‌اند.
انتخابات
انتخابات
به گزارش "حافظ نیوز"، هادی پژوهش جهرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام 109 داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای در استان فارس تا پایان روز دوم خبرداد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت‌نام بیش از 600 نفر برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی درباره آمار تفکیک ثبت‌نام‌ها در حوزه‌های انتخابیه استان فارس بیان کرد: 5 نفر از حوزه انتخابیه اقلید، 6 نفر از آباده و بوانات، 8 نفر از داراب، 5 نفر از سپیدان، 6 نفر از سروستان، خرامه و کوار، 33 نفر از شیراز، 2 نفر از فسا، 3 نفر از فیروزآباد، 7 نفر از کازرون، 7 نفر از لار، 4 نفر از لامرد، 8 نفر از مرودشت، 6 نفر از ممسنی و 7 نفر از نیریز و استهبان تا پایان روز دوم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس عنوان کرد: تاکنون 2 نفر از بانوان کاندیداتوری خود را برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرده‌اند که یکی از آنها در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و دیگری در حوزه شهرستان لار ثبت‌نام کرده‌اند.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۱۲۴۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شايسته براي شيراز يعني حاج عليمراد جعفري جانباز و برادر دو سردار شهيد به اميد خدا نَفَر اول خواهد شد