۰
plusresetminus
حجت‌الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز:

در برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم، باید رعایت شئونات اسلامی و دوری از انحرافات مورد توجه ویژه باشد/ امنیت امروز کشور مرهون زحمات نیروی انتظامی است/ مطالبه مردم برای رسیدگی به فیش‌های حقوقی همچنان پابرجاست

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶
امام جمعه موقت شیراز گفت: امنیت بی‌نظیر امروز کشور مرهون جانفشانی پرسنل نیروی انتظامی است.
رضوی اردکانی
رضوی اردکانی
به گزارش "حافظ نیوز" حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی‌اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت بی‌نظیری که در حال حاضر در جامعه حکم‌فرماست به دلیل زحمات و جانفشانی فرزندان شجاع ملت در نیروی انتظامی میسر شده است.
وی با اشاره اهمیت نعمت امنیت ایران اسلامی و فضای آشوب در منطقه افزود: شاکله نیروی انتظامی دفاع از امنیت و آرامش مردم و اجرای قوانین است که به یمن خدمات نیروی انتظامی در کنار سایر ارکان نظامی و قضایی امروز ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای جهان است.
رضوی‌اردکانی، همچنین در فرازی از خطبه‌ها با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواستار توجه عموم مسئولان و مردم به برگزاری به نحو احسن مراسم، رعایت شئون اسلامی و ممانعت از پاره‌ای انحرافات و آسیب‌های خارج از شأن این ایام شد.

 مطالبه مردم برای رسیدگی به فیش‌های حقوقی همچنان پابرجاست
خطیب نماز جمعه شیراز در فراز دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره و استمرار نهضت حسینی است و برای برپایی عدل و مبارزه با ظلم شکل گرفت و باید هر کجا بی عدالتی دید با آن مقابله کرد.
وی با تاکید بر این که بیشتر مدیران کشور و کارکنان دوایر اداری سالم و خدمتگزار هستند، ابراز داشت: عده معدودی که به حقوق خود قانع نیستند در دستگاه اداری فساد می‌کنند و این غارتگران و حیف و میل‌کنندگان بیت‌المال از مظاهر فساد و بی عدالتی محسوب می‌شوند و آبروی مدیران سالم را با حقوق‌های نجومی خود خدشه‌دار کرده‌اند که باید با آنان برخورد قاطع صورت پذیرد.
رضوی‌اردکانی خاطرنشان کرد: این غارتگران ذخیره نظام نیستند و ملت همچنان پیگیر رسیدگی به فیش‌های حقوقی بوده و هست و ائمه جمعه نیز در کنار مردم در خط مقدم مطالبه و مقابله با مفسدان هستند.
وی یادآور شد: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و ایادی آن در منطقه جنایات بیشماری را مرتکب می‌شود و دست آن به خون مردم مظلوم منطقه آغشته است و آنها که خیال خام سازش با دشمن را در سر می‌پرورانند شناخت دقیقی از این جنایتکاران ندارند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه اظهار داشت: مردمی بودن پلیس و پشتیبانی بی‌دریغ مردم از فرزندان خود در نیروی انتظامی عامل موفقیت‌های پلیس در فارس بوده است و ما بر اساس خواسته مردم به مسائل ورود می‌کنیم.
سردار احمدعلی گودرزی افزود: از ابتدای سال تاکنون 25 تن مواد مخدر در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

منبع: فارس
کد مطلب : ۱۵۳۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما