۰
plusresetminus
معاون سپاه:

آمریکا بدش نمی‌آید داعش قلع و قمع شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
معاون سیاسی سپاه گفت: در حالیکه امپراطوری رسانه ای غرب در اختیار تروریست‌ها بود، اما خبرنگاران ما در این نبرد، کنار جبهه مقاومت ایستادند.
آمریکا بدش نمی‌آید داعش قلع و قمع شود
به گزارش "حافظ نیوز"،سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران طی سخنانی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه اگر با جریان تکفیری مقابله نمی‌شد عمیق‌ترین و سیاهترین لکه را بر دامان اسلام وارد می‌کرد، اظهار داشت: امپراطوری رسانه ای غرب در اختیار تروریستها بود اما خبرنگاران ما در این نبرد، کنار جبهه مقاومت ایستادند.

سنایی راد افزود: این روزها علائمی از شکست تروریستها دیده می‌شود و آنها ماه‌های پایانی عمر خود را می‌گذراند.

وی با اشاره به برخی رسانه‌های دراختیار تروریست‌ها تصریح کرد: العربیه امروز بی‌اعتبارترین رسانه منطقه است و الجزیره که تا دیروز مورد حمایت بود، در معرض اتهام قرار دارد و این نشانه شکست امپراطوری رسانه‌ای آنهاست.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه تروریستها امروز در سوریه حتی توان نگه داشتن مناطق خود را ندارند، گفت: امریکایی ها هم بدشان نمی‌آید که داعشی ها در سوریه قلع و قمع شوند و به همین خاطر حاضرند امتیازاتی را به روسها بدهند چراکه در این خصوص تهدید مشترک دارند.

سنایی راد اظهار داشت: رزمندگان حاضر در جبهه سوریه انگیزه‌ای جز حفظ عزت جهان اسلام ندارند.

وی خاطرنشان کرد: تکفیری‌ها بهترین فضا را برای جریان رسانه‌ای خود قرار داده و شاید در این طرف به آن صورت فضا برای کار رسانه ای فراهم نشده است.
کد مطلب : ۱۷۴۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما