۰
plusresetminus

شفافیت شورای شهر تهران کامل تر از دیروز

باشد که شورای شهر شیراز بیاموزد!
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
سرانجام شهرداری تهران اطلاعات سفر مدیران و حقوق معاونین را اعلام کرد.
شفافیت شورای شهر تهران کامل تر از دیروز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، سرانجام شهرداری تهران اطلاعات سفر مدیران و حقوق معاونین را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، مبلغ حکم منتشره مزد گروه شغلی این افراد است  نه دریافتی واقعی آنها. چرا که در فیش حقوقی معاونان و مدیران حق جذب، مزد سنوات، اضافه کاری، بهره وری ، تعطیلی کاری، تعطیلی شیفت و ... اضافه می شود و با جمع این اعداد حقوق واقعی معاونین  بسیار بالاتر از عدد اعلامی است.
 
قابل ذکر است که برخی از این معاونین در برخی از  سازمان های شهرداری تهران رئیس هیات مدیره هستند و از آنجا نیز حق الزحمه و پاداش دریافت می کنند؛ به عنوان مثال ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران رئیس هیات مدیره سازمان بازنشستگی شهرداری تهران یا ایرج معزی رئیس هیات مدیره عمران مناطق شهرداری تهران است و عبدالحمید امامی رئیس هیات مدیره املاک و مستغلات می باشد.

همچنین انتشار عمومی اطلاعات سفرهای خارجی پس از تصویب نهایی طرح «مدیریت تعارض منافع» اجرایی شد.  مطابق با ماده ۹ طرح «مدیریت تعارض منافع» موارد اطلاعاتی  منتشره مقصد یا مقاصد سفر، طول مدت سفر، همراهان سفر، میزان و محل تامین هزینه سفر، علت و ضرورت سفروگزارش و دستاوردهای سفر است.

این اتفاقات درحالی در تهران به وقوع پیوسته که از پیش از انتخابات اعضای شورای شهر شیراز نیز دم از شفافیت و اتاق شیشه ای می زدند اما در عمل آنچنان که باید و شاید به آن پایبند نبوده و در مصوبه به اصطلاح شفافیت خود، سه بند مهم شامل شفافیت در خصوص استخدام ها، میزان حقوق و سفرهای خارجی مدیران شهرداری شیراز را حذف کردند و اعلام آن ها را غیرضروری دانستند.
کد مطلب : ۱۹۵۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما