۰
plusresetminus
واکنش عضو شورای شهر شیراز نسبت به سخنان رئیس؛

اظهارات مطرح شده در صحن شورا را محکوم می کنم

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۲
سینا بنی زمانی، رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز گفت: بر خود می‌دانم که به سهم خود اظهارات مطرح‌شده در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز را محکوم و از ساحت شهروندان شریف شهرم- که شیراز نام نیکش را وامدار حضور همه‌ی ایشان است- به سبب مکدرشدن خاطرشان عذرخواهی نمایم.
اظهارات مطرح شده در صحن شورا را محکوم می کنم
به گزارش حافظ خبر، سینا بنی زمانی، رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر شیراز در واکنش به سخنان سید احمدرضا دستغیب در صحن علنی شورای شهر شیراز نوشت:::

به نام خدا

شهروندان فهیم شیراز

مفتخرم به اینکه نماینده‌ی مردم شهری هستم که در طول تاریخ همواره به کثرت قومی و فرهنگی شهره بوده است.

مفتخرم که این کثرت همواره به چنان وحدتی رسیده که شیراز را از زیست‌پذیرترین شهرهای این مرز و بوم نام داده و اشتیاق دیدار مجددش را در دل هر میهمانی بر جای نهاده. شیراز با آغوش باز همواره از همه‌ی مردمانش از هر قوم و نژادی اعتبار گرفته و به همه‌ی آنها از هویتش بخشیده است. چه داد و ستد فرخنده و مبارکی و این است که شیراز را همیشه سربلند نگاه داشته است.

نیک آگاهم که ظرفیت فرهنگی شهرم که توانمندی پذیرایی از هر قومی را فراهم آورده امتیازیست که باید آن را شاکر بود و از آن جهت ارتقا هر چه بیشتر این شهر بهره برد.

لیکن بر خود می‌دانم که به سهم خود اظهارات مطرح‌شده در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز را محکوم و از ساحت شهروندان شریف شهرم- که شیراز نام نیکش را وامدار حضور همه‌ی ایشان است- به سبب مکدرشدن خاطرشان عذرخواهی نمایم.

سینا بنی‌زمانی
عضو شورای اسلامی شهر شیراز
کد مطلب : ۲۰۲۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما