۰
plusresetminus

اولین همایش تخصصی تحلیلی بر صنایع دستی فارس برگزار می شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۳
اولین همایش تخصصی تحلیلی بر صنایع دستی و هنرهای سنتی با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس، اساتید، متخصصان، هنرجویان، دانشجویان و علاقمندان به این صنعت در شیراز خبر داد.
این همایش پیرامون ویژگی های محصولات صنایع دستی، نقش صنایع دستی در ایجاد بازار اشتغال، جایگاه و استاندارد سازی در محصولات، نقش برند در افزایش تولیدات و شیوه های نوآوری در صنایع دستی با سخنرانی ارژنگ ربیعی محقق و پژوهشگر هنرهای سنتی و صنایع دستی و مسئول حوزه آموزش این اداره کل برگزار می شود .
ارژنگ ربیعی پژوهشگر صنایع دستی فارس پیرامون برگزاری این همایش گفت: به مباحث صنایع دستی به صورت علمی و تحلیلی کمتر پرداخته شده که در این راستا با انجام کار کارشناسی در حوزه معاونت صنایع دستی استان تلاش داریم که به مباحث علمی وکارشناسی بیشتر توجه شود .
مسئول حوزه آموزش معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی فارس افزود: صنایع دستی به تنهایی قادر نیست جایگاه اصلی خود را در بازار به دست آورد و همگام با پیشرفت و توسعه علوم وفنون به ویژه در حوزه های بازاریابی و تبلیغات، بسته بندی و استاندارد سازی وشیوه های نوین تولید نیاز به همفکری و همکاری کارشناسان، دانشجویان، صنعت گران وهنرمندان این حوزه دارد که در این راستا این همایش که اولین همایش تخصصی تحلیلی در زمینه صنایع دستی و هنرهای سنتی است می تواند گام مهمی در این عرصه بردارد .
وی گفت: این همایش های تخصصی با برنامه ریزی های صورت گرفته به صورت ماهانه یا هر دو ماه یک بار به صورت ویژه برای یکی از رشته های صنایع دستی برگزار خواهد شد، لذا حضور کارشناسان، دانشجویان، صنعت گران و هنرمندان می تواند در این همایش که با پرسش و پاسخ نیز همراه است بسیار مثمر ثمر واقع شود.
این همایش توسط گروه صنعت و مدیریت ایرافا و با همکاری معاونت صنایع دستی این اداره کل و اتحادیه تعاونی های صنایع دستی فارس روز چهار شنبه ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل آن موسسه واقع در ۲۰ متری سینما سعدی، نبش کوچه ۸ برگزار خواهد شد و ورود برای همه علاقمندان به این همایش آزاد است.


منبع: مهر

کد مطلب : ۵۰۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما