۰
plusresetminus

تذکرنمایندگان مجلس درباره مسابقات لیگ برتر

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
نمایندگان استان آذربایجان شرقی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار رسیدگی فوری به مسائل ایجاد شده در مسابقات لیگ برتر و مشکلات تیم تراکتورسازی شدند.
به گزارش حافظ، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.
بر این اساس علیمحمد احمدی نماینده دهلران در مجلس در تذکری به رئیس جمهور از بی تفاوتی سازمان محیط زیست به گونه های در حال انقراض زاگرس مرکزی انتقاد کرد.
علاوه بر این نمایندگان استان آذربایجان شرقی، اردبیل و ارومیه در تذکری به وزیر ورزش خواستار رسیدگی فوری به مسائل مسابقات لیگ برتر و مشکلات تیم تراکتورسازی شدند.
امیر خجسته نماینده مردم همدان نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار حل مشکلات فرهنگیان شد.
محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در تذکری به نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت از هزینه کرد اعتبارات بودجه ای، حقوق و مزایای بازرسان کنترل بازار در امور مختلف مثل خرید ساختمان انتقاد کرد و در تذکر دیگری نیز خواستار ارائه توضیح نسبت به صدور بخشنامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به عدم محاسبه اضافه کار کارمندان در حق بیمه شد.
سامری نماینده خرمشهر نیز در تذکری به رئیس جمهور از به کارگیری نیروهای بازنشسته در منطقه آزاد اروند انتقاد کرد.
دو نماینده مجلس و عضو فراکسیون روحانیون در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حفظ حجاب و عفاف شدند.
زهره طبیب زاده نماینده تهران در تذکری به وزیر راه و شهرسازی از صدور مجوز ورود ۱۵ فروند هواپیما بالای ۱۵ سال ساخت به ناوگان هوایی کشور انتقاد کرد.
قاضی پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه و محجوب و سبحانی نیا در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار انجام اقدام مقتضی برای عقد قرارداد مستقیم با کارگزاران مخابرات روستایی شدند.
اخوان نماینده اصفهان نیز در تذکری به وزیر صنعت معدن تجارت از تاخیر در پرداخت مستمری بازنشستگان فولاد در فروردین ماه امسال انتقاد

منبع:مشرق
کد مطلب : ۶۸۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما