۰
plusresetminus

برای اجرای طرح‌های عمرانی منتظر نتیجه مذاکرات ننشسته‌ایم

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۸
شهردار شیراز گفت: منتظر ننشسته‌ایم که تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای به چه نتیجه‌ای برسد و سپس فعالیت‌های عمرانی خود را قوام و ادامه دهیم.
به گزارش حافظ، علیرضا پاک‌فطرت بعدازظهر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح آفرینش واقع در محور شهرک گلستان و گلدشت حافظ این شهر در سخنانی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این تقاطع غیر هم‌سطح طول مسیر منتهی به دانشگاه آزاد، پیام نور و نمایشگاه بین‌المللی شهرک گلستان به حداقل رسیده و شاهد کاهش ترافیک در این محورها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش و همکاری شورای اسلامی شهر شیراز فعالیت‌های عمرانی بسیاری شامل احداث و آغاز عملیات اجرایی پل هوایی، تقاطع غیر‌هم‌سطح، پارک، فضای سبز، بلوار و دیگر زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی، اجرا و افتتاح‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری شیراز در اجرای فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مذهبی تفکرات دوران دفاع مقدس است، افزود: منتظر ننشسته‌ایم که تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای به چه نتیجه‌ای برسد و سپس فعالیت‌های عمرانی خود را قوام و ادامه دهیم.
شهردار شیراز تصریح کرد: با کار و تلاش شبانه‌روزی می‌توان آثار بسیاری از تحریم‌های اقتصادی که علیه کشورمان اعمال‌ شده است را برطرف کنیم تا به اهداف واقعی خود دست‌ یابیم.
پاک‌فطرت بیان داشت: برای استان فارس جای تأسف است که اصفهان هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی را به خانه خود ببرد اما شاهد عقب‌گرد ورزش استان فارس و زیر سؤال رفتن غرور جوانان و جایگاه فوتبال باشیم.
وی اضافه کرد: درست نیست فوتبال استان فارس به‌ویژه دو تیم برق و فجر شهید سپاسی که ویژگی در لیگ برتر داشتند از کمک‌های شهرداری و دولتی محروم باشند و نتوانند به‌طور مجدد به این لیگ بپیوندند.
شهردار شیراز بیان داشت: اگر خیران در زمینه فوتبال این استان سرمایه‌گذاری کنند و نیز مدیرکل ورزش و جوانان مقداری قوی‌تر عمل کند و رسانه‌ها مطالبه مردم را از مسئولان دنبال کنند، حتی تیم فوتبال بهمن که به دسته نخست فوتبال پیوسته است به جایگاه اصلی خود می‌رسد.
شهردار منطقه 10 شیراز نیز در حاشیه بهره‌برداری از تقاطع غیر هم‌سطح آفرینش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: این پروژه دارای 24 تیر با دهانه‌های 38 و 37 متر و مبلغ قرارداد 116 میلیارد و 152 میلیون و 321 هزار و 703 ریالی بوده است.
محمدرضا اسماعیلی تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه در فروردین‌ماه سال گذشته آغاز شده که 9 ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده است.


منبع:فارس
کد مطلب : ۷۳۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما