۰
plusresetminus

رعد و ‌برق در دو روز آینده

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
کارشناس سازمان هواشناس: در دو روز آینده در برخی از مناطق استان‌های اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان وزش باد و در پاره‌ای نقاط گرد و خاک پیش بینی شده است.
به گزارش حافظ، خانم کبری رفیعی گفت: بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی در سه روز آینده البته در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب استان‌های سیستان‌و‌بلوچستان و مناطقی از استان‌های خراسان جنوبی و کرمان و امروز نیز در شمال‌غرب و ارتفاعات البرز در استان‌های ‌گیلان، مازندران و گلستان رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.
وی افزود: همچنین در دو روز آینده در برخی از مناطق استان‌های اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان وزش باد و در پاره‌ای نقاط گردو خاک پیش بینی شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه گرد و خاک در مناطق شرق و جنوب شرق کشور برای روزهای جمعه و شنبه خبر داد و گفت: در این دو روز خلیج فارس نیز مواج خواهد شد.
رفعیی با اشاره به وضعیت آب و هوای پایتخت نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف است و در پاره‌ای نقاط شاهد غبار محلی خواهیم بود؛ ضمن اینکه در بعد از ظهر و فردا افزایش ابر برای تهران پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه امروز هوای تهران را 37 و برای فردا 38 درجه اعلام کرد و گفت: کمینه دمای فردا صبح تهران 25 درجه پیش بینی شده است.

منبع:مشرق
کد مطلب : ۷۷۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما