۰
plusresetminus
حقنگر عضو شورای شهر شیراز:

اجرای طرح های عمرانی در شیراز باید سریعتر انجام شود/ نحوه محاسبه پروانه‌های ساختمانی باید به صورت «متری» باشد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۲
محمد حق نگرمی شهر شیراز گفت: اجرای طرح های عمرانی شهر شیراز باید با سرعت هر چه بیشتری انجام بگیرد.
محمد حقنگر
محمد حقنگر
به گزارش "حافظ نیوز" محمد حق نگر بعد از ظهر روز دوشنبه یکم تیرماه سال جاری امروز در یکصد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اجرای طرح های عمرانی شهر شیراز باید با سرعت هر چه بیشتری انجام بگیرد لذا از شهرداری درخواست داریم با سرعت و تحرک بیشتری در حوزه توسعه و عمران شهر شیراز کارها را به پیش ببرد.
رئیس کمیسیسون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز تقاضای خود را مبنی بر اجرایی شدن هر چه بهتر قانون متری کردن نحوه محاسبه پروانه‌های ساختمانی قدمی بسیار موثر در جلب اعتماد شهروندان شیرازی
ارائه داد و گفت: لازم است برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گیرد و انتظار می رود با اجرای آن تحرک لازم در بخش ساخت و سازهای شهری را اتفاق افتد.
نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز با اظهار اینکه ماه مبارک رمضان جامعه را در برابر آسیب‌های ساماندهی شده دشمن واکسینه می‌کند و پالایش درونی افراد در این ماه صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: بخش‌های فرهنگی شهرداری در جهت کاهش ناهنجاری های اجتماعی باید ضمن برنامه ریزی، بهترین استفاده را از ماه مبارک داشته باشند.
حق نگر تصمیم قاطع شهردار شیراز برای ماندن و خدمت رسانی به شهروندان را نقطه عطفی برای شهر شیراز دانست و بیان کرد: با مدیریت در شهرداری‌ها ضمن آسان کردن قوانین و تشویق در حوزه‌های مختلف باید شور و نشاط و تحرک اقتصادی در شهرها گسترش یابد.
به گفته این مسئول گسترش معروف در جامعه منکرها را کمرنگ کرده و موجب نشاط و بالنگی جامعه می شود.
همچنین وی با تأکید بر الزام گسترش معروف‌ها در جامعه خواستار برخورد با فروشندگان دوره‌گرد با بلندگو در کوچه‌ها و معابرعمومی، برخورد با متخلفان فروشندگان مواد غذایی و نظارت مستمر بر کوچه‌ها و معابر و پاکسازی آن شد و اینگونه ادامه داد: مسئولان لازم است با مصرف‌کنندگان و عرضه‌کنندگان قلیان و سیگار در فضاهای عمومی شهری و پارک‌ها برخورد جدی داشته باشند.
گزارشگر: نیلوفر پرتو
کد مطلب : ۷۸۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما