۰
plusresetminus
حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز در صحن علنی شورای شهر:

تلاش می کنیم مصوبات برگشتی از فرمانداری به حداقل برسد/ تعامل شورا و فرمانداری باید افزایش یابد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
فرماندار شیراز به تلاش مجموعه فرمانداری اشاره و اظهار داشت: این تلاش ها مبنی بر این است که در روند توسعه و عمران شهر همگام با شورا و همسو با مصوبات آن عمل کند.
به گزارش «حافظ نیوز» حیدر عالیشوندی در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه فرمانداری به عنوان مشاور در کنار شورا حضور خواهد داشت، تعامل خوب و سازنده شورا با شهرداری را مورد اشاره قرار داد و گفت: طبق گذشته از شورای اسلامی شهر شیراز انتظار داریم با رعایت ضوابط و حفظ حریم ها به اجرایی شدن امور شهرداری کمک کند.
وی به تلاش مجموعه فرمانداری اشاره و اظهار داشت: این تلاش ها مبنی بر این است که در روند توسعه و عمران شهر همگام با شورا و همسو با مصوبات آن عمل کند.
به گفته این مسئول فرمانداری در راستای ارتباط کاری با مجموعه شورای شهر، با انجام نقش نظارتی خود، تلاش می کند تا مصوبات شورا در چارچوب قوانین و مقررات و بر اساس آیین نامه ها شکل بگیرد تا شاهد کمترین برگشت مصوبات از فرمانداری بوده و تعامل بهتری در این خصوص انجام گیرد.
فرماندار شیراز به نامگذاری 14 تیرماه با عنوان روز شهرداری ها و دهیاری ها اشاره کرد و گفت: کارمندان، مهندسان و متخصصان شهرداری با عملکرد مناسب خود بخش عظیمی از فشارهای ناشی از تحریم ها را کاهش داده و توانستند کاستی ها را با جذب اعتبار و اجرای پروژه های عمرانی مفید در شهر جبران کنند.
سرپرست فرمانداري شیراز گفت: زمانی که موضوع حاکمیتی و اعتبار دولتی در امور اجرایی در جریان است باید اجازه داده شود تا امور هر نهاد متناسب با وظایف ارگان‌ها و سازمان‌ها دنبال شود.
عالیشوندی همچنين با اشاره به نزديك شدن به روز جهاني قدس، لزوم حضور گسترده و پرشور مردم در اين راهپيمايي را همانند سال‌هاي گذشته دارای اهمیت بسیاری دانست.
این مسئول از آحاد مختلف مردم روزه‌دار شیراز براي شركت در راهپيمايي روز قدس، به تلاش مقتدرانه تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات هسته‌‌ای اشاره داشت و تصریح کرد: با توافقی که در روزهای آینده حاصل خواهد شد، شاهد تحقق حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران باشیم.
 
کد مطلب : ۸۱۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما