۰
plusresetminus
دبير اجرایی جامعه روحانيت شيراز:

عده‌اي به‌دنبال التهاب در فارس هستند/ خبرنگاران با هوشياري مقابل هرگونه التهابي را بگيرند/ موضع‌گيري‌هاي جامعه روحانيت تنها از طريق مبادي رسمي دريافت و منعكس شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
حجت‌الاسلام سید محی‌الدین طاهری گفت: مسئولي كه پاسخگو نيست و از ظرفيت رسانه استفاده نمي‌كند، كم ظرفيت است.
حجت‌الاسلام طاهري دبیر جامعه روحانیت شیراز
حجت‌الاسلام طاهري دبیر جامعه روحانیت شیراز
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌الاسلام سيدمحي‌الدين طاهري در مراسم تقدیر جامعه روحانیت شیراز از خبرنگاران اظهار داشت: اگر رسانه و خبرنگار رصد نكند، جامعه و دستگاه‌هاي مسئول به سمت قهقرا خواهد رفت، بنابراين تمام مسئولان بايد در برابر رسانه و خبرنگار، پاسخگو باشد.

وي با بيان اينكه پاسخگو بودن تمام مسئولان در برابر رسانه‌ها، ديدگاه جامعه روحانيت است، گفت: ما بايد خوشحال باشيم كه خبرنگاران در عرصه‌هاي مختلف حضوري پررنگ و موثر داشته باشند.

حجت‌الاسلام طاهري اضافه كرد: مسئولي كه اجازه نمي‌دهند خبرنگاران در سازمان متبوعش حاضر شده و اخبار حوزه مسئوليت او را پوشش دهند، مسئولي كه پاسخگو نيست و از ظرفيت رسانه استفاده نمي‌كند، كم ظرفيت است.

وي با تصريح اينكه به‌فرموده امام(ره) مردم ولي نعمتان انقلاب و مسئولان هستند، گفت: خبرنگاران در واقع نماينده ولي‌نعمتان جامعه محسوب مي‌شوند و مسئولان بايد در برابر آنان پاسخگو باشند و زمينه حضور را براي آنان فراهم كنند.

حجت‌الاسلام طاهري با يادآوري اينكه استان فارس در قله قرار دارد و  عده‌اي به‌دنبال التهاب در داخل و خارج فارس و گل‌آلود كردن آب و ماهي گرفتن از آب گل‌آلود هستند، گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها در اين فضا، ايجاد آرامش را در دستور كار قرار دهند. خبرنگاران مي‌توانند با هوشياري مقابل هرگونه التهابي را بگيرند.

دبير جامعه روحانيت شيراز همچنين از رسانه‌ها درخواست كرد كه در انعكاس اخبار اين جامعه، دقت لازم را مدنظر قرار دهند و گفت: موضع‌گيري‌هاي جامعه روحانيت تنها از طريق مبادي رسمي دريافت و منعكس شود.

وی اضافه كرد: مطالبي كه از سوي حضرات آيات، ايماني، دستغيب و حدائق مطرح مي‌شود يا موضع‌گيري‌هاي عنوان شده از طريق دبير جامعه روحانيت شيراز،‌ موضع‌گيري رسمي اين تشكل محسوب مي‌شود و نظراتي كه ساير اعضا مطرح مي‌كنند، صرفا ديدگاه‌هاي شخصي است.
 
کد مطلب : ۹۸۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما