۰
plusresetminus
نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس و جامعه روحانیت شیراز پیام‌های تسلیتی به مناسبت درگذشت آیت‌الله خزعلی صادر کردند؛

درگذشت آیت‌الله خزعلی ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر است/ این عالم عامل هیچ‌گاه از آرمان‌های اصیل انقلاب عقب‌نشینی نکرد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۴
در این پیام‌ها آمده است: رحلت جانسوز این سرباز وفادار امام عصر(عج) که موجب تکریم و بزرگداشت جایگاه غدیر و بنیانگذار این بنیاد در کشور و جهان اسلام بودند را به پیشگاه مقدس آن حضرت، رهبر معظم انقلاب، مراجع بزرگوار، حوزه های علمیه، علماء اعلام و عموم مردم بالاخص بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.
ایت الله خزعلی
ایت الله خزعلی
به گزارش "حافظ نیوز"، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و سید محمدعلی افشانی، استاندار فارس، در پیامی مشترک درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: ضایعه درگذشت عبد صالح خدا، عالم وارسته آیت الله آقای حاج ابوالقاسم خزعلی قدس الله نفسه الزکیه موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

ایشان که در مدت تحصیل و دوران طلبگی در محضر بزرگان دین و حضرات آیات عظامی همچون آقایان بروجردی و امام راحل کسب فیض نمود، در راه روشنگری آحاد مردم و تربیت شاگردان مکتب امام جعفر الصادق (ع) متحمل مرارت‌های تبعید، بازداشت و شکنجه فراوانی گردید.

رحلت جانسوز این سرباز وفادار امام عصر(عج) که موجب تکریم و بزرگداشت جایگاه غدیر و بنیانگذار این بنیاد در کشور و جهان اسلام بودند را به پیشگاه مقدس آن حضرت، رهبر معظم انقلاب، مراجع بزرگوار، حوزه های علمیه، علماء اعلام و عموم مردم بالاخص بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمائیم.

حشر با اولیاء الله و علو درجات و غفران و رحمت الهی را برای ایشان از خداوند متعال خواستاریم و از عموم مردم جهت شرکت در مراسم تشییع و ترحیم آن فقید سعید دعوت به عمل می آید.

متن  پیام تسلیت جامعه روحانیت شیراز  نیز بدین شرح است:

ضایعه درگذشت عالم عامل حضرت آیت الله حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی رییس بنیاد بین‌المللی غدیر و عضو مجلس خبرگان رهبری ثلمه‌ای جبران ناپذیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه است.

ایشان از مبارزین انقلابی در دوران استبداد طاغوت ستم‌شاهی بود که بارها دستگیر و شکنجه و زندانی شد اما هیچ‌گاه از آرمان‌های اصیل انقلاب عقب‌نشینی نکرد.

این عالم مجاهد در محضر بزرگانی همچون آیات عظام بروجردی و امام خمینی (ره) پرورش یافت و با تدریس در حوزه علمیه و عضویت در شورای نگهبان به مدت 20 سال خدمات بی‌شماری از خود به جا گذاشت و از تدوین‌کنندگان قانون اساسی بود.

جامعه روحانیت شیراز درگذشت این فقیه ربانی مجاهد را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه، علماء ،‌ فضلا ، طلاب و به‌خصوص بیت شریف معظم له تسلیت عرض کرده و علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.
کد مطلب : ۱۰۸۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما