۰
plusresetminus

رفع تصرف 120 هکتار از اراضی ملی در شهر جدید صدرا

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۴
سرپرست واحد حقوقی و املاک شرکت عمران صدرا گفت: پس از تلاش‌های شبانه روزی، شرکت عمران شهر جدید صدرا موفق شد 120 هکتار از اراضی ملی را از زمین‌خواران پس گرفته و به دولت بازگرداند.
رفع تصرف 120 هکتار از اراضی ملی در شهر جدید صدرا
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، حسین نجفی امروز(پنجشنبه) در جمع خبرنگاران ارزش املاک بازپس گرفته شده را یک هزار و 200 میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: برخورد با زمین‌خواری یک پروژه نیست بلکه یک فرآیند دائمی است.

وی گفت: زمین‌های باز پس گرفته شده در ارتفاعات شهر صدرا قرار دارد که در اصل ریه شهر شیراز محسوب می‌شود و همه در قبال حفظ و نگهداری از این اراضی مسئول و پاسخگو هستیم.

نجفی با اشاره به اینکه برخی شرکت‌های پیمانکاری مسکن مهر شهر صدرا نیز، قطعاتی که برای اجرای پروژه به آنها تحویل شده بود را به تصرف خود در آورده و ساخت و ساز شخصی کرده‌اند، گفت: با پیگیری تیم حقوقی شرکت عمران صدرا، حکم خلع ید دو مورد صادر شده و وارد مرحله اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با سایر شرکت‌های متخلف نیز ادامه دارد، گفت: در راستای رفاه حال شهروندان شهر صدرا و خدمات‌رسانی بهینه به آنها بیش از 100 مورد از اراضی با کاربری‌های عمومی (درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی) که صاحبان آنها در مهلت قانونی اقدام به ساخت و ساز نکرده بودند، باز پس گرفته شده و در آینده نزدیک به اشخاص دارای صلاحیت واگذار می‌شود.

سرپرست واحد حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید صدرا همچنین تصریح کرد: اکنون تعداد 173 فقره پرونده حقوقی، 71 پرونده کیفری و 55 فقره پرونده در دیوان عدالت اداری توسط این واحد در حال رسیدگی است.
کد مطلب : ۹۹۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما