۰
plusresetminus
معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی در شیراز:

نگاه ما در بحث سدسازی و بحران آب و اقلیم، ایدئولوژیکی است/ بیش از 300 هزار حلقه چاه غیرمجاز در کشور حفاری شده و قسمتی از آب‌ها غارت شده است/ بیش از 30 دشت کشور ممنوعه و غیر قابل کشت شده‌اند

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
اکبری گفت: از جمله برنامه‌های در دستور کار، سرکشی به دانشگاه‌ها و گذاشتن جلسه با اساتید و مطرح کردن یک سری راهبردهای بیرون سیستم است.
سد
سد
 به گزارش "حافظ نیوز"، علی مراد اکبری در نشست سازمان جهاد کشاورزی در هتل شیراز گفت: با شرایط ویژه برخورد کرده‌ایم که قسمتی به ما و قسمتی به رفتار طبیعت برمی‌گردد که تفکرو بینش‌های مختلفی مطرح شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بحث آب وضعیت مناسبی در کشور نداریم و بیش از 300 هزار حلقه چاه غیر مجاز در کشور حفاری شده و قسمتی از آب‌ها غارت شده است، افزود: همین امر باعث شده که بیش از 100 میلیارد مکعب آب استفاده کنیم و بیش از 30 دشت در مطالعات ممنوعه قرار کیرد.

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی با بیان این مطلب که نگاه ما در بحث سد سازی و بحران آب و اقلیم یک نگاه ایدئولوژیک است، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دردستور کار، سرکشی به دانشگاه‌ها و گذاشتن جلسه‌ای با اساتید و مطرح کردن یک سری راهبردهای بیرون سیستم است و قطعاً از نظرات دیگران استفاده خواهد شد تا بتوانیم در مدیریت مصرف راهبردها را بکار گیریم.
کد مطلب : ۱۰۴۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما