۰
plusresetminus
افراسیابی کشکولی عضو جدید شورای شهر شیراز:

شهرداری در بکارگیری نیروهای شرکتی واسطه ها را حذف نماید

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵
عباس افراسیابی کشکولی گفت: عدم بکارگیری نیروهای شایسته در پست های مدیریتی، عدم دریافت مزایایی چون حق مسؤلیت، حق فنی، پاداش شش ماهه سالانه و... را به دنبال دارد
به گزارش«حافظ نیوز»، عضو جدیدی شورای اسلامی شهر شیراز عباس افراسیابی کشکولی بعد از ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر با اشاره به اینکه یکی از مباحث مهم و اصولی که به طور یقین دیگر اعضای محترم شورا نیز به اجراء و تحقق آن تأکید و پافشاری داشته بحث «عدالت» و «شایسته سالاری» در مجموعه شهرداری می باشد، عنوان کرد: ابتدایی ترین قدم در این راه و در راستای تحقق این اصول آرمانی بحث و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در مجموعه شهرداری به قرارداد مستقیم می باشد.
همچنین وی در ادامه افزود: عدم بکارگیری نیروهای شایسته در پست های مدیریتی، عدم دریافت مزایایی چون حق مسؤلیت، حق فنی، پاداش شش ماهه سالانه و... را به دنبال دارد؛ با این شرح که تقریباً نیروهای شرکتی از نظر سطح سواد و تحصیلات، لیاقت و شایستگی سطح بازدهی و کارایی اگر نگوییم بالاتر، حداقل با دیگر نیروها هم سطح و بعضاً فعال تر و کاراتر نیز می باشند.
کشکولی در ادامه تصریح کرد: حذف «واسطه ها و بحث و جلوگیری از هزینه های مازاد می باشد از شعارها و برنامه هایی که همگان بر آن اصرار و به ان عقیده داشته که در بحث نیروهای شرکتی می توان این مساله را مشاهده کرد و با یک تحقیق و جستجوی ساده به راحتی به این جواب می رسیم که اکثریت قریب به اتفاق نیروها حتی اسم و مشخصات و محل این شرکتهای واسطه نیز اطلاعی نداشته و هیچ گونه خدمات و امکانات و تسهیلات رفاهی نیز از آنان دریافت نمی دارند و تنها ماهیانه درصدی از حقوق آنان به جیب این واسطه ها ریخته می شود که با هیچ اصل و منطقی سازگاری و همخوانی ندارد.
این عضو جدید شورای شهر شیراز در انتها فزود: آیا حذف این واسطه ها و جلوگیری از اسراف و حیف و میل بودجه شهرداری و از طرفی دیگر امنیت شغلی و آرامش روحی و روانی بر پرنسل و به تبع آن کارایی و خروجی بهتر عملی منطقی و عقلایی و خداپسندانه نمی باشد؟
 
کد مطلب : ۸۱۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما