۰
plusresetminus

از دست رفتن رویای صعود شیراز و فجر شهید سپاسی به لیگ برتر؛ به همین راحتی!/ با ژ-3 نمی توان به جنگ تانک رفت!

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۷
اگر مسئولان ارشد استان و باشگاه فجر، بخواهند در فصل آتی جبران مافات کنند و مجددا پای لیگ برتر را به این شهر باز کنند، از هم اکنون باید در فکر تامین منابع مالی و تدارکات لازم باشند.
فجر شهید سپاسی
فجر شهید سپاسی
حافظ نیوز/ سرویس ورزشی با ژ-3 نمی توان به جنگ تانک رفت! این جمله مشهور غلامحسین پیروانی سرمربی سابق تیم فجر شهید سپاسی است که سالها پیش، در وصف این تیم و نحوه رویارویی با رقیبان بر زبان راند. تیم فجر سپاسی که تا همین هفته یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود، با شکست برابر فولاد یزد 57 امتیازی ماند و با توجه به صعود ماشین سازی تبریز و نفت آبادان به رده های دوم و سوم، در حالی که تنها دو هفته به پایان رقابت ها باقی مانده عملا شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد تا شیراز همچنان در حسرت لیگ برتر و تماشاگران خونگرمی که سالهای گذشته در حافظیه غوغا به پا می کردند بماند.
واقعیت همان است که "شاغلام" گفت! با ژ-3 نمی توان به جنگ تانک رفت. هنگامی که دستمزد بازیکنان فجر با بازیکنان بقیه تیمها چند صفر اختلاف داشته باشد، هنگامی که تدارکات لازم برای تیم فراهم نباشد و نهایتا هنگامی که دیگر تیم ها، بازیکنان خوب فجر را حتی با اندک پیشنهادات مالی بتوانند جذب کنند، آش همین آش است و کاسه همین کاسه!
در مجموع به نظر می رسد اگر مسئولان ارشد استان و باشگاه فجر، بخواهند در فصل آتی جبران مافات کنند و مجددا پای لیگ برتر را به این شهر باز کنند، از هم اکنون باید در فکر تامین منابع مالی و تدارکات لازم باشند.
کد مطلب : ۱۳۸۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما