۰
plusresetminus
کار بزرگ شاگردان کلانتری؛

شیراز در یک قدمی لیگ برتر فوتبال!/ می نویسیم غیرت و مردانگی بخوانید فجر شهید سپاسی!/ زردپوشان شیراز برای خلق حماسه تاریخی تنها به یک امتیاز نیاز دارند!

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۲۸
نوستالوژی لیگ آزادگان آنجاست که دو تیم فجر و صنعت نفت، در حالی برای کسب مقام سومی و صعود به لیگ برتر تلاش می کنند که در بازی سرنوشت ساز پایانی، صنعت نفت میزبان فجریها خواهد بود.
فجر شهید سپاسی
فجر شهید سپاسی
به گزارش "حافظ نیوز" در هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی رقابت های لیگ آزادگان کشور، تیم فجر شهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه موفق شد با گل وقت های اضافه مسعود ریگی بازیکن خوش نقش خود، از سد آلومینیوم اراک بگذرد تا با توجه به توقف صنعت نفت آبادان برابر داماش گیلان، با 60 امتیاز به رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گیرد و با توجه به 59 امتیاز بودن رقیب خود صنعت نفت آبادان، در یک هفته مانده به پایان رقابت ها در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گیرد.

* از نکات حائز اهمیت گل مسعود ریگی بازیکن فجر این بود که وی ساعاتی پس از اتمام بازی در صفحه اینستاگرام خود، این برد را تقدیم به شهدای مدافع حرم کرد.

* همچنین صنعت نفت در حالی برابر داماش گیلان متوقف شد که در صورت پیروزی، اینک سومین مدعی صعود به لیگ برتر صنعت نفت آبادان بود و نه زردپوشان شیرازی.

* نوستالوژی لیگ آزادگان آنجاست که دو تیم فجر با 60 و صنعت نفت با 59 امتیاز، در حالی برای کسب مقام سومی و صعود به لیگ برتر تلاش می کنند که در بازی سرنوشت ساز پایانی، صنعت نفت میزبان فجریها در ورزشگاه یک دست زرد پوش تختی آبادان خواهد بود.

* در بازی هفته پایانی لیگ آزادگان، فجریها برای صعود به لیگ برتر تنها نیاز به کسب یک تساوی (و یا برد) در خانه صنعت نفت دارند و در صورتی که صنعت نفت در این بازی پیروز شود، این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

* فارغ از آنکه در بازی پایانی، چه نتیجه ای رقم بخورد تا همینجای کار، باید تلاش زردپوشان شیرازی و شاگردان علی اصغر کلانتری را ارج نهاد چرا که در طول فصل گذشته با شدیدترین تنگناهای مالی و محدودیت های تدارکاتی مواجه بوده اند و حال، با قرار گرفتن در جایگاه سوم کاری کرده اند کارستان!

* خاطرنشان می شود تیم های پیکان و ماشین سازی تبریز پیش از این صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده اند.

نویسنده: کاظم فریدونی
کد مطلب : ۱۳۹۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما