۰
plusresetminus
به بهانه تداوم ولنگاری فرهنگی و سکوت تاسف برانگیز بسیاری از مسئولان؛

آقای استاندار! به داد فرهنگ عمومی استان فارس برسید

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
در روزهایی که گذشت، فاجعه فرهنگی دیگری در سطح شهر شیراز به وقوع پیوست و سکوت عجیب مسئولان فرهنگی تا لحظه نگارش این مطلب، نشان می دهد شبیخون و تهاجم فرهنگی تنها یک تعبیر خالی از مصداق عینی نیست.
افشانی
افشانی
حافظ نیوز/ سرویس فرهنگی طی چند روز گذشته، از حال و روز بد فرهنگ عمومی در فارس سخن گفتیم و خطاب به مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نقدی نگاشتیم و نسبت به اتفاقات نامیمون فرهنگی و نوعی ولنگاری که در این عرصه در استان فارس و شهر شیراز وجود دارد انتقاد کردیم. لینک
علیرغم گذشت قریب سه هفته از نگارش این مطلب، همچنان سیل انتقادات منصفانه و غیر منصفانه به این هفته نامه از سوی برخی مسئولان، فعالان سیاسی و رسانه ای ادامه دارد.
حال در شرایطی که "پایگاه خبری حافظ" از سوی برخی ها متهم به سیاه نمایی شده است، فاجعه فرهنگی دیگری در سطح شهر شیراز به وقوع پیوست و سکوت عجیب مسئولان فرهنگی تا لحظه نگارش این مطلب، نشان می دهد شبیخون و تهاجم فرهنگی تنها یک تعبیر خالی از مصداق عینی نیست.
در همین راستا، طی چند روز گذشته، اطلاعیه برگزاری یک جشن شیطانی با نام ”هالووین“ در شیراز توسط شعبه ”دیزنی“ در فضای مجازی پر شد و پیگیری های خبرنگار "حافظ نیوز" از مدیران اجرایی این برنامه حاکی از آن است که شرکت کنندگان در این برنامه، دختران در سنین 3 تا 11 سال هستند و از هر میهمان 50 هزار تومان اخذ میشود.
وجود علائم شیطانی، ایلومیناتی، انحرافات جنسی و اخلاقی از جمله مواردی است که همواره در تولیدات فرهنگی کمپانی دیزنی مشهود بوده و جشن هالووین نیز که در کشورهای غربی ویژه در میان شیطان پرستان رواج دارد، نیاز به توضیح و تبیین ویژه ای ندارد!
حال که فضای فرهنگی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) به این نقطه رسیده، وقت آن است که نه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بلکه بالاترین مقام اجرایی دولت در فارس را خطاب قرار داد و نسبت به اتفاقات شوم و تبعات ضد فرهنگی و اخلاقی چنین برنامه هایی هشدار داد. آقای استاندار! لطفا تا دیر نشده و سرمایه معنوی نسل نونهال جامعه با مخاطرات جدی مواجه نشده به داد فرهنگ عمومی استان فارس برسید.
نویسنده: مصطفی مشفقیان
کد مطلب : ۱۵۴۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
فرهنگ مدار
feedback
Romania
فقط استاندار شم اینطور نیست. استاندار لرستان 5 درجه بالاتر است.