۰
plusresetminus

اجرای طرح فلاح برای بیش از 5 هزار مددجوی کازرونی

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۸
مدیر کمیته امداد کازرون گفت: در 10 ماهه امسال 5 هزار و 141 مددجوی این شهرستان از طرح فلاح بهره مند شدند.
پرویز شفیعی امروز در گفت وگو با فارس اظهار داشت: طرح فلاح از جمله برنامه های منحصربه فرد حوزه فرهنگی و مشاوران نهاد به شمار می رود که باهدف تبیین و تعمیق باورها، ارتقای رفتار دینی و در راستای فرآیند تکریم و شأن و منزلت اجتماعی خانواده های زیر پوشش و اقشار آسیب پذیر اجرا می شود.

وی گفت: این طرح ارزشمند در قالب 106 طرح هیئتی (شبکه ای) و 89 طرح انفرادی (سنتی) برای 5 هزار و 141 مددجو زیر پوشش کمیته امداد شهرستان کازرون در 191 ساعت اجرا شد.

 مدیر کمیته امداد کازرون یکی از محاسن اجرای طرح فلاح را سیر موضوعات تربیتی و آموزش هدفمند برشمرد و تصریح کرد: این طرح در راستای فرآیند توانمندسازی مددجویان توسط مشاوران دینی و مبلغان مجرب اجرا می شود.

شفیعی موضوعات این طرح در ماه محرم و صفر را باهدف نقش امربه معروف و نهی از منکر در فرهنگ عاشورا، نقش و رسالت حضرت زینب (س) در روز عاشورا و اسارت بعد از جریان کربلا، مجاهدت و فداکاری حضرت ابوالفضل (ع) و ولایت پذیری یاران و اصحاب ایشان، امام شناسی، مرجع شناسی، محبت اهل بیت و برنامه های جنگ نرم دشمنان اسلام، آسیب و تأثیر ماهواره و اعتقادات دینی و مقوله حجاب و عفاف و …برشمرد.


کد مطلب : ۴۹۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما