۰
plusresetminus

نوروز؛ گشایش نمایشگاه عکاسی در شهرستان خنج

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶
این نمایشگاه ۳۶ اثر از زیبا تقی‌پور، زینب شجاعی، تارا خلوتی، نازنین زمانی، پریسا شجاعی، الینا کمالی و سونیا نوری است که از ۸ تا ۱۳ فروردین ماه هر روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در نگارخانه تیتخ خنج پذیرای هنردوستان خواهد بود.
نوروز؛ گشایش نمایشگاه عکاسی در شهرستان خنج
نوروز؛ گشایش نمایشگاه عکاسی در شهرستان خنج
به گزارش حافظ خبر؛ نمایشگاه عکاسی ۱۰ هنرجوی انجمن عکاسی شهرستان خنج در گالری تیتخ خنج با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین و هنردوستان گشایش یافت.
شیخ عبدالصمد ابونجمی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی خنج در این آیین با اشاره به حدیثی نبوی(ص) گفت: خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد؛ آثار هنری هم زیبا هستند و همه انسان‌ها زیبایی را دوست دارند. عکاسی هنری است که زیبایی‌های جهان را به ما نمایان می‌کند.
بهادر اسفندیاری، فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خنج نیز با اشاره به اینکه هنر می‌تواند زیبایی‌ها را به نمایش در آورد، گفت: هنر آسیب‌های اجتماعی را می‌کاهد و در جامعه شادی و نشاط به وجود آورد.
اسفندیاری از هنرمندان و فرهنگ‌وران را به نشست هم‌اندیشی برای آینده شهرستان فراخواند و افزود: هنرمندان بازوی توانمندی هستند که می‌توانند کمک زیادی به حل مسائل و مشکلات شهرستان کنند.
محمدصادق میری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج نیز گفت: هنر عکاسی افزون بر اینکه حس زیبایی را به مخاطب منتقل می‌کند، می‌تواند واقعیت‌های جامعه را به شکل ملموس‌تری نشان دهد.
میری افزود: انجمن عکاسی شهرستان خنج یازده کارگاه آموزشی برگزار کرد و این نمایشگاه تولید آثار نمایشگاه دهم از هفت هنرآموز عکاس است.
گفتنی است در این نمایشگاه ۳۶ اثر از زیبا تقی‌پور، زینب شجاعی، تارا خلوتی، نازنین زمانی، پریسا شجاعی، الینا کمالی و سونیا نوری است که از ۸ تا ۱۳ فروردین ماه هر روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در نگارخانه تیتخ خنج پذیرای هنردوستان خواهد بود.
 
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۵۰۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما