۰
plusresetminus
استاندار فارس:

اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی در ارسنجان باید تاسیس شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲
استاندار فارس در پایان شورای اداری شهرستان ارسنجان بیان کرد: پیشنهاد می کنم ساختمان خیر ساز موجود در شهرستان با امکانات فعلی به شرط تایید خیر بزرگوار، تحت عنوان اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی دانش بنیان در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان و فارغ التحصیلان شهرستان ارسنجان در مسیر استفاده قرار گیرد.
اولین شهرک صنعتی بخش خصوصی در ارسنجان باید تاسیس شود
به گزارش حافظ خبر،  محمدهادی ایمانیه در پایان جلسه شورای اداری شهرستان ارسنجان در گفتگو با خبرنگاران، هدف دور دوم سفر به ارسنجان را، تقدیر از زحمات مسولین شهرستانی به دلیل تحقق مصوبات سفر اول اعلام کرد و گفت: همچنان مشکلات و موانعی برای شهرستان ارسنجان وجود دارد؛ تلاش می کنیم قسمتی از آن را در قالب مصوبات دور دوم سفر مرتفع کنیم.
 
ارتقاء سیاسی دهستان شورآب
 
استاندار فارس با اشاره بر اینکه یکی از خواسته های طولانیِ مردم عزیز دهستان های شوراب و خبریز، ارتقاء سیاسی این دهستان‌ها است، افزود: با هماهنگی های انجام شده با وزارت کشور، بزودی موافقت استانی خود را به وزارت کشور ارسال می کنیم؛ پیگیری می کنیم و امیدواریم این ارتقا بعد از سال ها انجام شود.
 
ایمانیه به بازدید خود از بیمارستان ۶۴ تختخوابی ارسنجان اشاره کرد و گفت: عملیات احداث این مرکز درمانی از چند سال قبل آغاز شده است، مشکلاتی داشت که با تدبیر فرماندار شهرستان و کمک اهالی تا حدود زیادی مرتفع شده است؛ در جریان بازدید امروز مابقی مسائل را بررسی و راه‌کارهای لازم را ارائه کردیم. هفته گذشته با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع ماده ۵۶ این پروژه حل شد که امیدواریم این بیمارستان امسال مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 
ارسنجان پیشتاز در پروژه نهضت ملی مسکن
 
نماینده عالی دولت در فارس، شهرستان ارسنجان را یکی از شهرستان های پیشتاز در پروژه های نهضت ملی مسکن عنوان کرد و افزود: شهرستان ارسنجان برای واجدین شرایط مسکن ملی عملکرد مثبتی داشته است؛ این پروژه در خصوص تامین آب دچار مشکلاتی بود که برای حل آن، تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
وی به موضوع آب شرب برخی از دهستان های این شهرستان هم گریزی زد و تصریح کرد: مدیریت استان مصمم است دستگاه های اجرایی ذیربط حداکثر طی دو سال آینده نهایت تلاش خود را برای کاهش تنش آبی تمام روستاهای استان به کار گیرند؛ از روش های مختلفی برای تحقق این موضوع اقدام می کنیم. در فاصله سفر اول و سفر دوم تعدادی از روستاهای ارسنجان از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شده اند.
 
وی در انتها به ساختمان و مجتمعی که توسط خیر گرانقدر حاج آقا ابراهیمی بنا شده اشاره کرد و افزود: پیشنهاد می کنم این ساختمان با امکانات فعلی پس از تایید خیر بزرگوار، تحت عنوان اولین شهرک صنعتی یا پارک علم ‌و فن‌آوری بخش خصوصی دانش بنیان در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان و فارغ التحصیلان شهرستان ارسنجان در مسیر استفاده قرار گیرد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۴۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما