۰
plusresetminus

بیش از 1000 بازدید نظارتی بر طرح‌های اشتغال مددجویان آباده صورت گرفته است

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸
مدیر کمیته امداد آباده از یک‌هزار و 150 بازدید نظارتی از طرح‌های اشتغال مددجویان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، امیر باوندپوری با اشاره به نقش مؤثر ایجاد اشتغال در توانمندی خانوارهای زیرپوشش و نیازمند از هدایت، نظارت، پرداخت تسهیلات و ... کمیته امداد به آنان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد و اظهار داشت: نظارت مؤثر بر چگونگی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی از دلایل اصلی موفقیت این طرح‌هاست.

وی با تأکید بر نقش بازدیدهای منظم و مداوم ناظران خودکفایی در راستای پیشرفت و رونق طرح‌ها از اجرای یک‌هزار و 150 بازدید نظارتی از طرح‌های اشتغال مددجویی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

مدیر کمیته امداد آباده بابیان اینکه نظارت بر طرح‌های اشتغال مددجویی تا پنج سال ادامه دارد عنوان کرد: هفت کارشناس و ناظر فنی در این شهرستان به‌صورت مستقیم بر اجرای طرح‌های اشتغال کمیته امداد نظارت دارند.

باوندپوری در پایان سخنان خود با بیان اینکه سالانه بیش از 250 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد آباده از تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: بازرسی‌های انجام‌شده از طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویی توسط ناظران کمیته امداد در زمینه‌هایی مانند کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی و خدماتی بوده است.
کد مطلب : ۱۱۵۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما