۰
plusresetminus
سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس:

در سال نود و چهار توجه به اقتصاد و فرهنگ مورد غفلت جدی قرار گرفت

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۸
ذوالانوار گفت: در بحث اقتصاد، متاسفانه پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی دولت به شکل مطلوبی صورت نگرفت و در ادامه، مجلس شورای اسلامی نیز نتوانست به شکل مطلوبی بر تحقق این مهم نظارت مستمر داشته باشد.
سید حسین ذوالانوار
سید حسین ذوالانوار
به گزارش "حافظ نیوز" سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در ابتدای سال 94 مبنی بر توجه ویژه همه مسئولان به مقولاتی چون اقتصاد و فرهنگ گفت: در سالی که گذشت، توجه ویژه به اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو شاخص اساسی در کشور که نیاز به اصلاح فوری داشتند، مورد غفلت جدی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در بحث اقتصاد، متاسفانه پیگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی دولت به شکل مطلوبی صورت نگرفت و در ادامه، مجلس شورای اسلامی نیز نتوانست به شکل مطلوبی بر تحقق این مهم نظارت مستمر داشته باشد.
این نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در بودجه سال 95، نگاه ویژه به توانمندی داخلی و اقتصاد مقاومتی و اصل اقتصاد درون زا چندان به چشم نمی خورد و برنامه ششم توسعه نیز متاسفانه به دلیل عدم مدیریت صحیح زمان بندی از دستور کار نمایندگان مجلس نهم خارج شد و با تمدید یک ساله برنامه پنجم، بررسی آن به مجلس بعد سپرده شد که از این بابت، باید به همکاران خود در خانه ملت ابراز گلایه کنم.
ذوالانوار همچنین تصریح کرد: مسئله فرهنگ نیز از جمله مسائل بسیار مهم و اساسی در کشور ماست که متاسفانه، در سالی که گذشت به دلیل تمرکز مسئولان، نمایندگان و بسیاری از رسانه ها بر مقولات سیاسی و اقتصادی مورد غفلت جدی واقع شد حال آنکه به نظر می رسد ریشه بسیاری از مشکلات کشور، در گرو اصلاح فرهنگ عمومی مردم است.
وی در پایان گفت: ان شاله این موارد در مجلس دهم و در سال 95، به صورت جدی تری مورد پیگیری مسئولان و نمایندگان قرار گیرد.
 
کد مطلب : ۱۳۴۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما