۰
plusresetminus

آمادگی فارس برای اسکان روزانه پانصد هزار میهمان نوروزی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۲
استاندار فارس گفت: با تلاش‌های انجام‌شده از سوی ستاد تسهیلات نوروزی، این استان آماده اسکان و پذیرایی روزانه از 500 هزار میهمان نوروزی است.
به گزارش "حافظ نیوز" سیدمحمدعلی افشانی ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام هتل‌ها، میهمان‌پذیرها، پارک‌ها و نصب چادر در مکان‌های از قبل تعیین‌شده میهمان را اسکان می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: قرارگاه نوروزی امام علی (ع) به همت سردار فرماندهی انتظامی فارس و سایر بخش‌های مرتبط برای حفظ امنیت و آسایش مسافران نوروزی تشکیل شده و به ارائه خدمات می‌پردازند.
استاندار فارس تصریح کرد: شهرداری، جمعیت هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان از تمام ظرفیت خود برای برقراری امکانات رفاهی و امنیتی میهمانان استفاده می‌کنند و نسبت به سال گذشته فعالیت خود را افزایش می‌دهند.
افشانی بیان داشت: با تمهیدات اندیشه شده امید است که مسافران و میهمانان نوروزی خاطره خوشی از سفر به این استان داشته باشند.

15 هزار نیروی انتظامی فعالیت‌های امدادرسانی را انجام می‌دهند
فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: در راستای برقراری امنیت مسافران نوروزی 15 هزار نیروی انتظامی تمام فعالیت‌های امدادی قرارگاه نوروزی را انجام می‌دهند.
سردار احمدعلی گودرزی اضافه کرد: قرارگاه‌ نوروزی در استان فارس با چهار قرارگاه فرعی شامل یاسر، ابوذر، عمار و ظفر فعالیت خدماتی خود را آغاز کرده‌ و بیشترین تمرکز امکانات امدادرسانی نیروی انتظامی بر روی جاده‌های مواصلاتی و امنیت پایدار است.
وی بیان داشت: 150 ایستگاه پلیس در مراکز تفریحی، تاریخی، سیاحتی و زیارتی فارس، امنیت شهروندان و میهمانان را بر عهده دارند.
منبع: فارس
کد مطلب : ۱۳۵۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما