۰
plusresetminus

تغییر استاندار فارس منتفی شد/ افشانی در فارس می ماند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۹
امیری سخنگوی وزارت کشور، شایعه تغییر سید محمد علی افشانی و رفتن وی به استانداری خوزستان را به صورت تلویحی رد کرد و خبر از تداوم حضور افشانی در استانداری فارس داد.
به گزارش "حافظ نیوز" طی هفته های اخیر، شایعه تغییر استاندار فارس و رفتن سید محمد علی افشانی به استانداری خوزستان در محافل سیاسی و رسانه ای شیراز مطرح شده است تا جایی که برخی جریانات سیاسی، گزینه هایی نیز جهت جایگزینی افشانی مطرح کرده و آن را در برخی محافل نیز عنوان کرده اند.
حال اما امیری سخنگوی وزارت کشور، شایعه تغییر سید محمد علی افشانی و رفتن وی به استانداری خوزستان را به صورت تلویحی رد کرد و به صورت ضمنی خبر از تداوم حضور افشانی در استانداری فارس داد.
حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ختم والده اخوان فلاح‌زاده  در پاسخ به پرسشی درباره گزینه‌های استانداری خوزستان، گفت: برای تصدی سمت استانداری خوزستان وزارت کشور پیشنهادات خود را به هیئت دولت ارائه کرده است.
وی با بیان ”برای تصدی این سمت دو نفر را پیشنهاد دادیم”، اظهار کرد: این افراد از استانداران فعلی نیستند و چهره‌های جدید هستند. باید ببینیم امروز دولت در جلسه خود به این پیشنهادات رأی خواهد داد یا خیر.
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما