۰
plusresetminus
سید محسن معین عضو شورای شهر شیراز:

چرا عملیات اجرایی سد تنگ سرخ همچنان تعطیل است؟ این پروژه چه زمانی تعیین تکلیف می شود؟

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴
معین گفت: به دلیل عدم پیگیری ساخت سد تنگ سرخ از سوی مسؤولان استان این پروژه حیاتی همچنان تعطیل است.
سد تنگ سرخ
سد تنگ سرخ
به گزارش "حافظ نیوز" عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به دلیل عدم پیگیری ساخت سد تنگ سرخ از سوی مسؤولان استان این پروژه حیاتی همچنان تعطیل است.
سید محسن معین که با فارس گفتگو می کرد در ادامه اظهار داشت: سد تنگ سرخی که ما از آن سخن می‌گوییم با سد تنگ سرخی که مسؤولان یاسوج نسبت به مسائل آن اعتراض دارند متفاوت است.
این عضو شورا ادامه داد: اعتراض ما به پروژه سد تنگ سرخ در حوالی حسینی الهاشمی است که به برکت تصمیم مسؤولان محیط‌ زیست و عدم پیگیری استاندار فارس تعطیل است. وی خاطرنشان کرد: پیمانکار این پروژه در حال حاضر در ازای تعطیلی کار خسارت دریافت می‌کند و مشخص نیست چه زمانی باید تکلیف این پروژه مشخص شود.
معین بیان کرد: اگر این سد ساخته می‌شد با آبی که رودخانه خشک در برمی‌گرفت 240 هکتار فضا به بخش گردشگری شیراز اضافه می‌شد و بخشی از مشکل اشتغال فارس را حل می‌کرد ضمن اینکه ما هشدار داده‌ایم که اگر سد تنگ سرخ در شیراز احداث نشود، سیل این شهر و شهروندان آن را به‌شدت تهدید می‌کند.
وی متذکر شد: گاهی پیشنهادهای رؤیایی مانند شیرین کردن آب‌شور خلیج‌فارس و انتقال آن به شیراز مطرح می‌شود در حالی که آب شیرین موجود رودخانه تنگ سرخ در حال از بین رفتن است و هیچ اقدامی نیز برای مهار و استفاده از آن انجام نمی شود.

 
 
کد مطلب : ۱۴۲۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما