۰
plusresetminus
برگزاری جشن دانشجویی با حضور گسترده کارمندان!

در سخنرانی یاسر هاشمی در دانشگاه آزاد شیراز چه گذشت؟ از جو امنیتی سنگین حاکم بر دانشگاه تا صندلی های پرشمار خالی از دانشجو! + تصاویر

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۹
مراسم سی و سومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در حالی صبح دوشنبه در دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد که این دانشگاه میهمان ویژه ای داشت.
سید یاسر هاشمی در دانشگاه آزاد شیراز
سید یاسر هاشمی در دانشگاه آزاد شیراز
حافظ نیوز/ مراسم سی و سومین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در حالی صبح دوشنبه در دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد که این دانشگاه میهمان ویژه ای داشت.
یاسر هاشمی، فرزند کوچک رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که صبح دوشنبه به دانشگاه آزاد واحد شیراز رفت و در یک سالن هفتاد نفره به سخنرانی پرداخت.
بر همین اساس گفتنی است در این سالن هفتاد نفره که توسط کارمندان و نیروهای خدماتی این دانشگاه پر شده بود، دانشجویان غیبت معناداری داشتند به نحوی که جو کلی مراسم نه دانشجویی بلکه کارمندی به نظر می رسید.
از طرفی حجم و نوع تبلیغات صورت گرفته برای دعوت دانشجویان به این مراسم نیز به نوبه خود در این دانشگاه کم سابقه بود.
همچنین، حضور نیروهای امنیتی و پلیس نیروی انتظامی در این دانشگاه از ابتدای صبح تا پایان مراسم، به نحوی بود که به گفته دانشجویان، فضای دانشگاه آزاد شیراز بیشتر شبیه به یک پادگان نظامی شده بود.
و اما محور سخنرانی یاسر هاشمی، دبیر تشکل امید ایرانیان این دانشگاه و حمزه ساورئی رئیس این واحد دانشگاهی برای نیروهای خدماتی و کارمندان دانشگاه آزاد شیراز، بیشتر معطوف به نقش برجسته آیت الله هاشمی رفسنجانی در تاسیس و راه اندازی این دانشگاه و حتی نقش ایشان در نهضت و انقلاب اسلامی و حتی فراتر از آن، مدیریت نهضت امام خمینی و انقلاب اسلامی توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی گذشت!
در این برنامه حمزه سارویی، چهره اصولگرای دیروز و البته اصلاح طلب امروز که ریاست دانشگاه آزاد شیراز را نیز بر عهده دارد ضمن اشاره به جنگ تحمیلی و آزادسازی خرمشهر، گفت: هاشمی رفسنجانی کسی است که توانست نهضت امام را مدیریت کند!
همچنین در این مراسم، دبیر تشکل دانشجویی امید ایرانیان طی سخنانی گفت که انقلاب و آموزه های آن را از هاشمی رفسنجانی آموخته است!
و اما در ادامه، یاسر هاشمی در سخنانی از برنامه های آینده این دانشگاه سخن گفت و افزود: یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد سرمایه‌گذاری برای اشتغال است که امسال هفت هزار میلیارد تومان در این دانشگاه و هزار میلیارد تومان هم در حوزه پزشکی سرمایه‌گذاری شده است.

تصاویر/ حضور یاسر هاشمی و حواشی آن در دانشگاه آزاد شیراز



 
منابع خبری: خبرنامه دانشجویان ایران - شیرازه - نگاه فارس
کد مطلب : ۷۱۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
رضا
feedback
Iran, Islamic Republic of
بیچاره ها اگر آیت اله هاشمی نبود همون زمان جنگ نظام ضربه بدی میخورد.پس قضاوت الکی نکنید.
feedback
Iran, Islamic Republic of
دوست خبرنگار بی انصاف من ، که فقط نکات منفی رو میبینی . آقای هاشمی سید نیست "توی متن نوشتید سید یاسر هاشمی"
feedback
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است.امام خمینی