۰
plusresetminus
معاون سیمای مرکز فارس خبر داد:

راه‌اندازی استودیو «حرم» در حرم شاهچراغ(ع)/ پخش نمایش رادیویی ویژه دهه کرامت/ پخش برنامه «اقتصاد مقاومتی» در روزهای پنج‌شنبه / تولید سریال ویژه احمدبن موسی(ع)

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰
نبوی‌زاده گفت: برای تولید و ساخت سریال ویژه احمدبن موسی(ع) نیاز به 100 میلیارد ریال اعتبار است که هنوز برای ساخت آن سرمایه‌ای جذب نشده است.
شاهچراغ
شاهچراغ
 به گزارش "حافظ نیوز"، سید محمدحسن نبوی‌زاده در نشست خبری در صدا و سیمای مرکز استان فارس گفت: استودیو حرم در حرم شاهچراغ (ع) راه‌اندازی می‌شود و به زودی برنامه «حرم سوم» از صدا و سیمای استان فارس پخش می‌شود.

وی افزود: برای تولید و ساخت سریال ویژه احمدبن موسی(ع) نیاز به 100 میلیارد ریال اعتبار است که هنوز برای ساخت آن سرمایه‌ای جذب نشده است.

معاون سیمای مرکز فارس بیان کرد: ترکیب برنامه‌های سیمای استان فارس طی یک ماه تغییر و تمرکز برنامه‌های این مرکز در بحث خانواده است.

نبوی‌زاده با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت افزود: این برنامه‌ها شامل مستندهایی نظیر حضرت شاهچراغ(ع) وجامع ولایت است و علاوه بر اینها نمایش رادیویی ویژه دهه کرامت نیز در ایام دهه کرامت از صدا و سیمای فارس پخش می‌شود.

وی گفت: تولید و پخش سریال کوچه هفت پیچ، تدوین فیلم‌نامه سریال میرزای شیرازی، پخش سریال کاشانه مهر، آغاز فعالیت برنامه شب پارس و گمپ گلا و ساخت برنامه دروازه ملل در مجموعه تخت جمشید و پخش برنامه سیمای شهر با محوریت فرهنگ شهروندی از فعالیت‌های معاونت سیمای مرکز فارس است.

معاون سیمای مرکز فارس بیان کرد: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و ‌ گفتگو در روزهای پنج‌شنبه هر هفته از این مرکز پخش می‌شود.
کد مطلب : ۹۸۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما